Når en virksomhed ønsker et banner hos mig. Hvad er så fair, at de betaler, i forhold til, hvor mange besøg, jeg har? Findes der en ligning....(-: f.eks. X antal besøg om mdr. hos mig = Y kr. om mdr. i reklameudg. for min kunde. For en pris på 80,- for et banner i 3 mdr. - hvor mange relevante, men forskellige besøgende, skal så se det banner, syns I f.eks.? Hvordan beviser man sine besøgstal (et print af min statistik fra webhotellet er vel ok - eller ønsker man at være så åben med sine tal)? |
ReklamePris - hvad er fair?
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
- 1
Jeg tror du har nemmere ved at sætte en klik- eller visningspris. På den måde undgår du også at skuffe kunden (de betaler ikke for noget de ikke for), og du undgår også selv at blive snydt, hvis dit besøgstal skulle stige. |
// Jesper Skov
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)