Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideen er der, men ingen viden om internet

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Feb 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej folkens, jeg har en ide til en anmelder side, og hvordan den nogenlunde skal tjene penge ind hvis det kommer op at køre, det er hele er self kun en ide jeg leger med op i mit hovede, men som i nok ka læse på min overskrift er jeg lidt på barebund med hensyn til alt hvad der har med internet at gøre, efter at have læst lidt om internet virksomheder, så er der virkelig mange måder at gøre det på og ved slet ikke hvad jeg skal gøre. Så havde håbet lidt på hjælp her inde fra :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:40
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 19:24
Tilmeldt 6. Feb 13
Skrevet kl. 19:32
Mange tak for svarene :)
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 19:48

Find en partner som har styr på den til af det?

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 22:37

En forretningsplan er uden tvivl en god idé - men jeg synes det er endnu vigtigere at du finder nogen at sparre med :) Og så lyt til lidt podcasts, læs lidt blogs og lidt bøger for at få lidt inspiration og grundlæggende viden - og så ellers bare komme i gang.

Som Kristoffer nævner så kan en partner være en rigtig god idé, men det kan måske være svært at finde en hvis ikke man fra starten har en i tankerne.

I dit område er der måske noget offentlig hjælp til iværksættere. Her på Fyn findes der Udvikling Fyn og måske noget tilsvarende findes i dit område.

Tilmeldt 6. Feb 13
Skrevet kl. 23:14
Det heller ikke lige sådan at finde en partner, min nuværende partner er ikke så meget inde for internet virksomheder, da han selv er hel på barebund som jeg, og han ikke tør at tage chancen :)
- men mange tak for jeres tips, det meget nyttigt.
Og er der mere jeg måske burde vide så er min E-mail Hassanstaytie1@gmail.com
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)