Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AAA rating

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 11. Jan 13
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg bliver med jævne mellemrum kontaktet af et firma - Soliditet, som vil have mig til at købe rettigheder til at reklamere på min hjemmeside med at vores firma har opnået en AAA rating, udover køb af diplomer og andet, som de vil sælge mig.

Er der nogen af jer der kender noget til dette?
Har det nogen betydning for fx. en Webshop.

Jeg undre mig lidt over at det ikke er noget jeg ser på ret mange sider!
Hilsen Erik

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1754
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 16:34

Som udgangspunkt vil det i Danmark forvirre mere end det gavner, at have en AAA rating på siden - specielt hvis du sælger B2C i din webshop.

En international orienteret virksomhed, kan have gavn af mærket, specielt hvis der er tale om produkter med lang garanti eller serviceydelser leveret over en længere periode.

Personligt bryder jeg mig ikke om mærket -og det skaber hos mig ikke troværdighed (tværtimod).

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:53

AAA rating fra Soliditet er vel ikke specielt international. Soliditet kreditvurderer såvidt jeg ved alle danske virksomheder. En AAA rating er godt signal overfor dine kreditorer og eventuelle långivere.

Jeg er enig i at det ikke har meget værdig i form af markedsføring overfor forbrugere. Men vær du bare glad for jeres fine rating, som nok betyder, at I har relativt nemt ved at indgå aftaler med nye leverandører mm.

NB! Soliditet kreditvurderer også enkeltmandsvirksomheder. I hvert fald står de fleste som værende ikke kreditværdige. Dette skal nok mest ses som at Soliditet ikke har adgang til den nødvendige information. Desværre så er der mange virksomheder, som abonnerer hos Soliditet og derfor ikke giver enkeltmandsvirksomheder kredit.

Stig

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)