Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit website crasher efter sletning af woocommerce

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har dette wordpress website: www.styrketraeningsprogram.dk

Jeg har bøvlet lidt med nogle oversættelser, hvorfor jeg prøvede at deactivere Woocommerce plugin'et. Resultatet var at jeg fik en fejl 500, når jeg prøver at loade siden (både front- og backoffice).

Før jeg slettede Woocommerce plugin'et så downloadede jeg det via FTP. Jeg har prøvet at uploade det med FTP, men det afhjælper ikke problemet!

Jeg har en komplet backup kopi men den er måneder gammel (I know), så den vil jeg gerne undgå at benytte.

HJÆÆLP! På forhånd tak

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 17:14

Prøv at aktivere et af de standard temaer der følger med WordPress og se hvad der så sker.

Hvis din back-end virker endnu, så installer dette plug-in og send en kopi af databasen til din email. 

http://wordpress.org/extend/plugins/wp-db-backup/

Ellers skal du ind i phpMyAdmin og download en kopi af databasen.

Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 17:23

Hej Peter,

Mange tak for dit svar (jeg er presset!) Smile

Hvordan aktiverer jeg et andet theme uden adgang til til back office?

Jeg har tjekket databasen og den ser fin ud. Det er alene shoppen der ligger på min server, der er problemet. Jeg kan se at Woocommerce har spredt sig som en virus i Wordpress, så hvor var jeg naiv bare at tror at jeg kunne deaktivere og slette plugin'et.

Læste lige du arbejder som webudvikler - vil du give det et skud. Jeg betaler bare din vanlige timeløn?

Tue

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 17:58

Tag en kopi og slet så alle ting fra mapperne:

/wp-content/themes/

/wp-content/plugins/

Upload temaet twentytwelve og twentyeleven.

Woocommerce spreder sig ikke nogen steder hen. De opretter selvfølgelig nogle ting i databasen, og måske noget er gået galt. Men der er ikke noget som er blevet slettet. Men se at få taget en kopi af databasen gennem myPhpAdmin, så du er sikker på du har data. Og det er også en god ide at tage kopi af /wp-content/uploads/

Men du kan også få dit hosting firma til at sende dig en kopi af filer og databse fra nogle dage siden. Det burde de havde back-up af.

Yes jeg arbejder med WordPress til dagligt, men er pt fuldt booket. Men der er massere af WP folk på Admino som sikker vil tage sådan en lille opgave.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)