Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fradrag for virksomhed i egen bolig

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Dec 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
Er der nogen der kan hjælpe mig?
Driver virksomhed hjemmefra, men er ikke klar over hvordan med fradrag i ejendomsskatten og fradrag for el??
Har lige talt med kommunen, som siger jeg skal udfylde en ansøgning til liberalt erhverv i privat bolig, og de kræver en byggesagkyndig skal lave tegninger over butikken,,,, men er det ikke alt for omstændigt? Han sagde så jeg skulle tale med en revisor, han havde måske en anden løsning, som var bedre, men ikke noget han kunne sige!, er der nogen der kender noget til emnet? Og hvordan man gør?
Med venlig hilsen

Vivi
Cinderella fest og brudekjoler
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad type virksomhed - privat eller aps f.eks

Går ud fra det er privat hus? Du kan læse lidt her, både om hvis det er lejebolig og lidt om hvis det er privathus: http://johnhannover.blogspot.dk/2013/02/fradrag-for-lokale-i-privat-bolig.html 

Har du butik i huset - og har du ikke tilladelse til liberalt erhverv, så kan det jo give problem, for det er ikke alle steder man bare i privat villaområde må åbne butik, så den del skal du nok undersøge ret omgående. Det har så efter min mening ikke rigtigt noget med om du kan - må trække noget fra i dit firmaregnskab at gøre, ud over, at hvis du slet ikke må drive liberalt erhverv i huset - så kan du naturligvis heller ikke trække noget fra

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)