Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken app som kørebog til kørselsregnskab

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvilken app vil i anbefale mig at bruge til mit kørselsregnskab. Bruger iphone og skal til at bruge e-conomic som bogføringsprogram.

Tak :-)

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:54

Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.

Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag. 

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 10:05

Jeg bruger Mobilen fra Statoil, den synes jeg er ok, og den kan overføre til excel, men ikke integreres direkte til e-conomic, men hvis du ikke bruger Projektstyring i economic i forvejen, er det ikke væsenligt. Dog skal man selv lige holde styr på, at der skal sættes decimal-tal ind i det excel-ark den genererer - i hvertfald når jeg henter kørslen. Men der findes garanteret flere til iPhone - jeg har Android.

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 4
Fra  Autolog Systems ApS Skrevet kl. 15:47

Hej Julius

Når du spørger til en kørebog vil jeg lige nævne Autolog. Vi har godt nok ikke en mobil app på nuværende tidspunkt (hvor du bruger mobilen til at registrere kørslen), da denne løsning ofte kræver at du selv skal huske at starte og slutte turen, samt andre manuelle detaljer man ofte glemmer på farten. I stedet bruger vi små GPS modtagere til at registrere kørslen, der selv sørger for at starte op og gå i dvale, så du ikke skal huske noget. Når du så har tid kan du, på PC'en, gennemgå din kørsel og printe/gemme din kørebog. Denne kan bl.a. gemmes som pdf, xls, doc, rtf, m.m., så mon ikke du kan få den trukket ind i dit regnskabsprogram.

Har du nogen spørgsmål, vil jeg meget gerne fortælle mere om mulighederne. Giv mig et kald på 45 46 04 14.

Mvh Sophie, Autolog Systems

Fra Frederiksværk
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 189
Fra  Malike Skrevet kl. 20:02

Jeg bruger en app der hedder "kørebog" den klarer arbejdet fint for mig, og man kan selv vælge om man vil lade den beregne afstanden, eller om den skal måle hvor langt man har kørt.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 13:59

Jeg bruger Carlog, som koster ca 350 om året. 

Jeg havde nogle startproblemer - men jeg har fået god hjælp af Carlogs support. 

Eks. er der ikke et felt til kilometerstanden, men ved at vælge "Sagsnummer" får jeg mulighed for at taste det tal ind, som kilometerstanden står på, når jeg starter turen. 

Vil du selv lave lyd eller video, så få hjælp på http://podconsult.dk/butik

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)