Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pagerank opdatering d. 4/2

Side 4 ud af 6 (56 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1772
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal vist vente lidt. Mon det skyldes at jeg har fået opdateret sitet fornylig ?

IMPORTANT: N/A (not available) - it is not possible to show any pagerank now.

The N/A pagerank (grey pagerank bar) might be due to one of the following reasons:

(1) the web page is new, and it is not indexed by Google yet,
(2) the web page is indexed by Google, but it is not ranked yet,
(3) the web page was indexed by Google long ago, but it is recognised
     as a supplemental (Supplemental Results) page,
(4) the web page or the whole website is banned by Google.

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:50

De få pagerank update dage der er om året, er virkelig fede! Man har sådan en fantastisk følelse i kroppen (hvis siderne vel og mærket er steget i Pagerank).

Jeg har et par Affiliate sider der er steget fra 0 til pagerank 2, mens jeg har en gammel der er steget fra 2 til 3. Fed følelse! Keep Working! :-).

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 18:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Frost:
Google kommer ikke til tilgodese dig bare fordi de viser dig hvilken pagerank din side har. Google opdaterer løbende pagerank internt, så det er kun de tal google viser dig der er steget, din PR2 var der også i sidste uge før google opdaterede den offentlige pagerank.

Ah ja, det også rigtigt. Nedern at glemme det Indifferent

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Thomas Frost:

Jonas:
Jeg fik da lige et helt smiley face i ansigtet der Skype-CoolSmile. Min aff. side er gået fra N/A til 2, så nu håber jeg Google vil tilgodese mig lidt bedre end før.

Google kommer ikke til tilgodese dig bare fordi de viser dig hvilken pagerank din side har. Google opdaterer løbende pagerank internt, så det er kun de tal google viser dig der er steget, din PR2 var der også i sidste uge før google opdaterede den offentlige pagerank.

Personligt er jeg også mere til den her. Men hvis en udlæsning af den offentligt tilgængelige PR kan give nogen en fantastisk følelse i kroppen, er det jo bare fedt - og meget billigere end at ryge en fed ;-)

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 19:18

TomN:

Det er altid den store debat nogle ser PR som ingen ting, de kan så bare stoppe deres debat, og så er der os der lever for at forbedre den, det er intet med sport at gøre men bedre resultater og penge.

ok er meget grøn på området men noget gjorde bare det lød forkert 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:26

Torben Brighs:
Nej, der er efterhånden langt i mellem - jeg har endda 2 linkkataloger begge med Pagerank 4 - så her går det meget godt. Big Smile

Yes Tillykke !

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 19:40
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Rosenstand:
Personligt er jeg også mere til den her. Men hvis en udlæsning af den offentligt tilgængelige PR kan give nogen en fantastisk følelse i kroppen, er det jo bare fedt - og meget billigere end at ryge en fed ;-)

horoskop og hashrygning må sige jeg troed du brugte din tid noget mere konstruktivt 

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

jonas33:
 horoskop og hashrygning må sige jeg troed du brugte din tid noget mere konstruktivt 

Jeg har ikke røget en fed siden engang i 1980'erne, og horoskoper går jeg lige så meget op i som i PageRank. Så du tror rigtigt: Jeg bruger min tid konstruktivt ;-)

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 20:53

Oxkjær:
Jeg undrer mig dog stadigvæk over, at der er så mange der går op i den pagerank, hvad vil i dog bruge den til?

Det er måske fordi, der trods alt er en vis sammenhæng mellem Pagerank og hvordan en side fremkommer i søgeresultaterne.

Her er en oversigt over Pagerank fordelt på Dk-domæner (forsiden).

Pagerank

10

0

-  

-  

Pagerank

9

1

0,00

0,00

Pagerank

8

40

0,01

0,01

Pagerank

7

427

0,08

0,09

Pagerank

6

2157

0,42

0,52

Pagerank

5

6432

1,26

1,78

Pagerank

4

16130

3,17

4,94

Pagerank

3

34070

6,69

11,63

Pagerank

2

37312

7,33

18,96

Pagerank

1

33132

6,50

25,46

Pagerank

0

379676

74,54

100,00

509377

Domæner I alt

1101908

Ikke vurderet

592531

For ikke at blive beskyldt for tal fuskeri, er de næsten sekshundredetusinde domæner, som end ikke er vurderet fjernet fra opgørelsen.

Prøv så at finde nogle gode danske søgeord med mere end 10.000 månedlige søgninger - kik på pagerankværdien på forsiden af de første 5 hits. Hvis Pagerankværdier blot var en ligegyldig størrelse - burde maksimalt 12% have en Pagerankværdi på 3 eller mere.   

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 21:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

PageRank er ikke en ligegyldig størrelse - den er blot blæst helt ud af proportioner a la "rislende fornemmelse i kroppen" og den slags. PR er én af langt over 200 faktorer, der indgår i vurderingen af, hvor en given URL skal placeres på en given søgning. Hvis der skulle være lidt ræson i en tråd som denne, skulle der findes tilsvarende tråde, hver gang en person har fået et link, andre tråde for en "social mention", andre igen for en "co-citation" osv. osv.

Det er bare derfor ;-)

Side 4 ud af 6 (56 indlæg)