Hejsa, i et lille års tid har jeg arbejdet på et lille projekt, der omhandler salg af danske brand-smykker. Det vil sige smykker fra etablerede og kendte smykkebrands. Projektets fokus er salg af smykker der er produceret/designet i Danmark. Og det går alt sammen fint. Der foreligger aftaler med flere danske smykkebrands og jeg har en velfungerende webshop hvor jeg sælger deres smykker. Desværre står jeg i den typiske situation, at jeg ikke har tid til at komme ind over det hele og tingene begynder derfor at stå lidt i stampe. Derfor har jeg følere ude for at sondere efter en person, der kunne være interesseret i at blive involveret i projektet. Jeg har selv styr på den tekniske del og til en hvis grad marketingsdelen online. Der, hvor jeg virkelig behøver hjælp, er branchespecifikt kendskab til smykkeindustrien og hjælp til at håndtere B2B-kontakt. Der er nemlig en del kommunikation og forhandling med smykkeleverandørene på grund af den måde konceptet er skruet sammen. Hvordan det hele lige skal sættes op med en eventuelt partner, er jeg ikke sikker på, men det kan vi tale om. Rent økonomisk kommer der nok til at gå en rum tid før du kan trække dig tilbage:) Og for at understrege, så er det med streg under partner jeg søger. Du bliver afgørende når det kommer til at planlægge hvad der fremover skal gøres. Hvis du gerne vil vide mere om projektet, så skriv mig en besked. Hvis du ønsker svar så skriv gerne en kort liste med: 1. Din erfaring. 2. By hvor du bor (jeg bor i Viborg). Jeg ser frem til at høre fra alle der har erfaring med smykkebranchen og som kunne være interesseret i få noget stort op at køre. |
Hej igen,
Lars, jeg har med interesse set dine indlæg vedr. dit koncept. Kan du ikke sende mig dine kontaktoplysninger, så vil jeg kontakte dig direkte?
De bedste hilsner,
Jes
Mail: jvnc@outlook.com
Telefon: 60485920