Hej :) Håber en har nogle vejlende ord Kim |
Søg lidt rundt herinde, så finder du mange tråde om emnet.
Hej :) Håber en har nogle vejlende ord Kim |
Søg lidt rundt herinde, så finder du mange tråde om emnet. |
Hej Kim, Nu ved jeg ikke hvilken målgruppe din webshop har, men som udgangspunkt vil jeg altid sige at paypal ikke er nok til en dansk webshop. |
Er det en dansk webshop så nej. Paypal er ikke nok. Det er ikke omsætningen du skal kigge på, om det kan betale sig. Det er vel mere dit overskud du skal kigge på :) |
Tak Håbede nu eller jeg kunne knibe mig udenom, og spare de penge. Jeg lytter, og paypal er ikke nok. Vil arbejde på en løsning, med mere end paypal. |
Hej, jeg havde i lang tid kun: |
Hej, jeg havde i lang tid kun: |
Hej Kim, Istedetfor Paypal - som efter min mening ikke er nok endnu - så brug Ewire. For kun 395 kr. kan du med det samme tage imod Dankort, Visa, VisaDankort, Visa Electron, Mastercard, Maestro og dertilhørende Mastercard og Visa debit kort. Det synes jeg er i orden for den pris! Mvh Kasper |
Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.
Jeg vil også sige, at paypal skræmmer folk væk. Brug i stedet de 395 en ewire biz konto koster, og så kan du modtage alle de gængse kort (inkl. dankort) - du betaler en del i gebyr, men til gengæld har du ikke nogle månedlige omkostninger. Når du så er begyndt at tiltrække kunder og der kommer besøgende, kan du overveje en betalingsgateway som løsning. Denne koster typisk 200-300 kr. om måneden, og du skal herudover også have en indløseraftale. Behold evt. ewire aftalen til folk der skal betale med dankort, og opret en aftale med f.eks. euroline - her er der heller ingen månedlige omkostninger. Så er du kørende, og kan modtage de gængse slags korttyper med lavere gebyr. |
Hej Jeg er i færd med at gå i gang med wp e-store, og der er begrænsninger omkring valg af betalingløsning. Jeg tror ikke e-wire har plugin til e-store. Iøvrigt: man kan, på nær dankort, betalte med kort til paypal - så paypal er ikke et dybt hul i jorden. Det virker bare ikke "dansk" og "kendt" for brugerren(?) / Kim |