Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online Shop -> nok med paypal?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 346
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Jeg er ifærd med at lave en web-shop, hvor jeg vil sælge ekspertviden omkring angst ved brug af video pay-per-view.

Har fundet det som jeg ser som den optimale løsning, men er meget usikker på om en paypal løsning som betalingsmulighed er nok?

Er paypal nok til en webshop i 2013?

Er der nogle tal for, hvor stor ens omsætning skal være, for det kan betale sig at indføre dankort og "dansk udseende/lydende betalingsmulighed"?

Håber en har nogle vejlende ord Big Smile

Kim

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 13:55
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Søg lidt rundt herinde, så finder du mange tråde om emnet.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 13:56

Hej Kim,

Nu ved jeg ikke hvilken målgruppe din webshop har, men som udgangspunkt vil jeg altid sige at paypal ikke er nok til en dansk webshop.

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 14:32

Er det en dansk webshop så nej. Paypal er ikke nok. Det er ikke omsætningen du skal kigge på, om det kan betale sig. Det er vel mere dit overskud du skal kigge på :)

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 14:39

Tak Big Smile

Håbede nu eller jeg kunne knibe mig udenom, og spare de penge.

Jeg lytter, og paypal er ikke nok. Vil arbejde på en løsning, med mere end paypal.

God dag - Kim

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 16:56

Hej, jeg havde i lang tid kun:
Bankoverførsel og paypal på min shop.

Ku se jeg mistede nogle ordrer på dette, og nogle valgte bank overførsel men betalte aldrig og dermed tabte jeg salget.

Da jeg så fik dankort fortrød jeg inderligt at jeg ikke havde gjort det fra starten, konverteringen er steget, og alle betaler. Det er nu kun en enkel i ny og næh som vælger bank overførsel, og det viser jo tydeligt at folk helst vil betale med det samme med dankort.

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 16:57

Hej, jeg havde i lang tid kun:
Bankoverførsel og paypal på min shop.

Ku se jeg mistede nogle ordrer på dette, og nogle valgte bank overførsel men betalte aldrig og dermed tabte jeg salget.

Da jeg så fik dankort fortrød jeg inderligt at jeg ikke havde gjort det fra starten, konverteringen er steget, og alle betaler. Det er nu kun en enkel i ny og næh som vælger bank overførsel, og det viser jo tydeligt at folk helst vil betale med det samme, med dankort.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 17:48

Hej Kim,

Istedetfor Paypal - som efter min mening ikke er nok endnu - så brug Ewire. For kun 395 kr. kan du med det samme tage imod Dankort, Visa, VisaDankort, Visa Electron, Mastercard, Maestro og dertilhørende Mastercard og Visa debit kort.

Det synes jeg er i orden for den pris!

Mvh

Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 18:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil også sige, at paypal skræmmer folk væk. Brug i stedet de 395 en ewire biz konto koster, og så kan du modtage alle de gængse kort (inkl. dankort) - du betaler en del i gebyr, men til gengæld har du ikke nogle månedlige omkostninger.

Når du så er begyndt at tiltrække kunder og der kommer besøgende, kan du overveje en betalingsgateway som løsning. Denne koster typisk 200-300 kr. om måneden, og du skal herudover også have en indløseraftale. Behold evt. ewire aftalen til folk der skal betale med dankort, og opret en aftale med f.eks. euroline - her er der heller ingen månedlige omkostninger. Så er du kørende, og kan modtage de gængse slags korttyper med lavere gebyr.

Fra København
Tilmeldt 12. Jan 08
Fra  Angstekspert Kim Liljehult Skrevet kl. 18:33

Hej

Jeg er i færd med at gå i gang med wp e-store, og der er begrænsninger omkring valg af betalingløsning.

Det kan være at epay har lavet til e-store, og måske har quickpay også - kontaker dem i kommende uge, med mindre nogle her ved det?

Jeg tror ikke  e-wire har plugin til e-store.

Iøvrigt: man kan, på nær dankort, betalte med kort til paypal - så paypal er ikke et dybt hul i jorden. Det virker bare ikke "dansk" og "kendt" for brugerren(?)

/ Kim

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)