Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger 1 plugin

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kastrup
Tilmeldt 8. May 12
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen!

Føler lidt jeg står med hovedet mod muren. Jeg mangler en funktion i et nyt projekt, som ligesom holder det hele tilbage.

Kort fortalt er projektet et community af brugere, der hver laver affiliate-baseret artikler. Siden er tilmeldt en masse forskellige affiliate-netværk og programmer, men har brug for en form for generator, så brugerne back-end kan få affiliate koder frem ved at indtaste side og produkt (brugerne har begrænset forståelse for affiliate-delen) - Et plugin der kan løse dette mangler jeg.

Vil spørge jer om et sådan findes i forvejen eller om i har nogen ide om hvem der kan lave det - det virker umiddelbart ret simpelt.

Derudover vil jeg spørge om man på en eller anden måde kan undersøge præcis hvilket link de forskellige leads man får hjem er? Så man kan undersøge hvilke links der hiver indtjeningen hjem

Mvh Daniel

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 17:29

Forstår jeg konceptet rigtig... Folk kan oprette en artikle, og derefter placere i en affiliate banner el.lign. og så for folk en del af de penge, der bliver tjent på dette affiliate link i deres artikel?:-)

/Kasper

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra Kastrup
Tilmeldt 8. May 12
Skrevet kl. 17:31

Meget forsimplet ja - Brugerne er dog særligt udvalgte (man kan ikke bare oprette sig) og siden henvender sig til en bestemt (ret stor) niche.

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 17:33

Der findes jo nogle lignende artikeldatabaser, her bruger de et plugin, der gør det muligt for artikelskriveren, at indtaste sit eget Adsense ID under indstillinger. Og derefter bliver deres Adsense annoncer vist ved deres artikler. 

Kunne i ikke bruge noget ligesom det?

/Kasper

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra Kastrup
Tilmeldt 8. May 12
Skrevet kl. 17:39

Siden er ikke ligefrem en artikel-database :)

Adsense benyttes ikke på siden - det er vigtigt det er relevante affiliate links. Men vi er derhen af.

Pluginet skulle ligne lidt den kode-generator de har på tradetracker (mener jeg nok det er), hvor man vælger program og link til produkt, og så generer siden et styk affiliate link

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)