Kære Amino brugere, Jeg håber at I kan hjælpe mig finde nogen der kan lave en (anderledes) boligportal der kan have 500.000 bruger eller mere. Er der nogen der kan give mig nogle foreslag om hvordan jeg kommer videre med min fantastike foretningsplan samt nogen indikation på hvor meget det kan koste? På forhånd tak. |
Hjælp til hjemmeside
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
(Skal nok blive kaldt useriøs for at give et så præcist bud på så upræcis en forespørgsel :P) |
Ja du er nok nødt til at komme med lidt flere oplysninger for at få en reel priside. Lige nu svarer det lidt til at sige: Jeg vil gerne have en bil der kan køre rimeligt hurtigt eller bedre... Jeg vil foreslå dig at tage chancen og prøve at kontakte lidt forskellige bureauer hvor du fortæller lidt mere detaljeret om dine planer, hvis du ikke er interesseret i at ligge dem ud til fuld beskuelse her på forummet. Du er selvfølgelig også meget velkommen til at kontakte mig til en uforpligtende snak om hvad der kunne være en mulighed for dig. |
Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento
boligportal... anderledes... tja Jeg vil godt lige tillade mig at smide et link til et blog indlæg jeg lavede på min blog omkring opstart af "multi-mange-brugere" portaler... Start af forum som indtægtskilde og bliv Rig Men velkommen til Amino... her skal du nok finde de svar du behøver ;- )! |
Vi kan da godt lave en portal til dig. Jeg kan nok ikke komme med et bud da jeg ved alt for lidt om hvad du forventer der skal være af funktionaliteter på siden. Hvis du sender en kravsspecifikation til mig kan jeg relativt hurtigt sætte et tilbud sammen til dig. Mvh Peder P.s. Lige en detalje, vi kan nok ikke lave en portal som kan genererer 500.000 brugere med mindre du fortæller os præcist hvad det er vi skal lave. Ellers havde vi nok lavet en selv :) P.s.s. Hvis du gerne vil have det, underskriver vi gerne en NDA (http://en.wikipedia.org/wiki/Non-disclosure_agreement). |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)