Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal vi hjælpe hinanden med at øge omsætningen på vores shops?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 194
Fra  www.watchmen.dk Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

D. 18 februar er der officiel launch af webshoppen www.watchmen.dk.

I den forbindelse tænkte jeg vi kunne udnytte potentialet for mersalg, ved at smide et visitkort med hver ordre, med f.eks. 10% rabat og link til hinandens shops. 

Jeg søger altså en samarbejdspartner med egen webshop, hvor vi i samarbejde kan udnytte dette potentiale. 

Målgruppe:
Unge mænd, alderen 16-25 år. Demo- og geografisk ubestemt.

Varegruppe:
Tøj, accessories, sko, andet ( i mit tilfælde sælger jeg ure, ergo må du ikke sælge ure :P ) 

Jeg kan selvfølgelig ikke garantere hvor mange ordre jeg får, eftersom jeg ikke er live endnu. Derfor kan samarbejdspartneren med fordel stå i samme situation som mig. 

Jeg er altid åben overfor forslag og ideer, er du interreserett så smid da en besked, så tager vi den derfra :)

EDIT: Siden er ikke tilgængelig, men facebook-siden kan give et indtryk af produkterne: http://www.facebook.com/WatchmenUre

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 17:34

Sjov ide... Særlig hvis du kan finde nogle som sælger et lignende produkt (noget der passer til dit produkt) uden at være en konkurrent.

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra Herning
Tilmeldt 6. Sep 11
Fra  www.watchmen.dk Skrevet kl. 17:35

Præcis, det skal så vidt muligt have stor relevans. Ellers tror det kunden i højere grad, oplever det som spam :) 

Fra Herning
Tilmeldt 6. Sep 11
Fra  www.watchmen.dk Skrevet kl. 13:16

Stadigvæk aktuelt! :)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 13:48

Emil @ Præcis, det skal så vidt muligt have stor relevans. Ellers tror det kunden i højere grad, oplever det som spam :)

Det tror jeg mange kunder vil opfatte det som uanset :)

Hvis jeg havde købt et ur hos dig, og så får diverse reklamer omkring bælter, sko eller hvad ved jeg...

Jeg tænker man måske istedet kunne lave en underside på de medvirkende shops, hvor man giver information omkring " Samarbejdspartnere", og hvor der også kunne oplyses en rabatkode.

Fordelen ville også være at der ikke florerer en masse lapper med rabatkoder - som måske ikke virker længere - på hjemmesiden ville det hurtigt kunne ændres/slettes når/hvis det bliver uaktuelt ?

Blot lidt tanker herfra...

Fra Herning
Tilmeldt 6. Sep 11
Fra  www.watchmen.dk Skrevet kl. 00:14

Tak for input! Jeg er ny i branchen, så skal til at finde ud af hvad der virker, og hvad der ikke gør. Derudover ønsker jeg også et alternativ (eller supplement), til den traditionelle online markedsføring. Men du kan sagtens have ret i dine postulater, jeg bør undersøge hvad folk synes om idéen før det bliver en realitet.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 01:05

Man kunne også gøre sådan at der kom fx. 3 billeder/annoncer frem, fra en andens hjemmeside ( partnere ) med ordlyden: folk der købte dette produkt køber også tit dette produkt. Og så link til dine partneres webshop.

Mvh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)