Hej Jeg er ved at designe min oscommerce shop (og har læst e-pusher light ![]() Jeg har ledt i contributions og har fundet et par stykker, men det er svært for mig at vurdere dem op mod hinanden. Er der nogen af jer, der har erfaringer på dette område? Hilsen Louise E |
Oscommerce - vise relaterede varer
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
Den med rabatten var værer, den tror jeg du bliver nød til at kode fra bunden hvis det skal virke præcist som du ønsker, ellers kunne man kigge på nogle contributions der tillod bundle products, som f.eks, master products tror jeg den hedder. Men igen den fungerer ikke præcist som du ønsker. |
|
Tim
Køb kompatible billige dymo labels og spar penge på dine forsendelser.
Hej I er godt nok hurtige ![]() Jeg havde både kig på "Family products" og "X-sell". Men jeg havde håbet på at der var nogle Aminoer, der havde været inspireret af e-pusher og derfor havde gjort erfaringerne for mig. Jeg synes faktisk tit jeg sidder med fornemmelsen af at det er nemmere at lave det selv end at pløje sig igennem diverse contrubutions. Er det bare fordi jeg er "oscommerce begynder"? Jeg tror jeg udskyder rabatten og koncentrer mig om at få krydssalget på plads. Tak. Louise E |
|
Helt enig, kan man kode så gør det selv, opret evt. en testshop hvor du installere de forskellige contributions og få noget inspiration. Problemet med contributions til oscommerce er at ALLE kan ligge deres l*** op, så man skal være meget kritisk når man installere disse, selvom folk som regel retter andres fejl bagefter ender de fleste contributions i det rene rod efter 10-15 forskellige små hobby programmører har været inde over og laver lidt tilføjelser de synes er super smart til deres egen shop, og mener alle vil have gavn af. Men det skal dog også siges der ligger mange gode contributions derinde også, som kan spare en udvikler for rigtig mange timer. |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)