Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sparring? Provision? Mange overvejelser!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Aug 12
Indlæg ialt: 63
Fra  Nord Freelance Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Seje mennesker på Amino!

Jeg går lidt og fifler med en idé - jeg har gået med den længe nu, men jeg er nået til ''dødevands-fasen''. Altså; jeg skal have fundet ud af hvad projektet skal blive til, sådan helt konkret. Og jeg kan ikke finde ud af, hvordan jeg gør det bedst.

Jeg ser mine muligheder således:

- At arbejde en bestemt legemsdel endnu mere ud af bukserne end i forvejen (hvilket er svært - et andet projekt lanceres også i nær fremtid, så ville få akut brug for forlængelse af døgn)

- At outsource projektudviklingen/markedreseach (hvilket nok ville være optimalt - men ganske, ganske svært, når økonomien lige nu er bundet op på føromtalte nye projekt)

- Erkende at jeg tror på ideens potentiale, forære den til mennesker med hjerte og derefter eventuelt tilbyde at promovere det for mine kunder (da det er den tiltænkte målgruppe - kunne gøre det for provision)

Det er SUPER frustrerende at et døgn ikke har mere tid (og at jeg ikke vælter mig i penge (endnu)), det er et projekt, jeg har LYST til at følge til dørs - og som jeg tror på. Men samtidigt ikke noget, jeg mener, jeg har tid til at vente med. Og dét der, med investorer virker altså lidt skræmmende. Det er jo meget nemmere at man selv kan lukke et eventuelt projekt for egen regning, hvis alt andet fejler - istedet for at stå med en investor, der ånder én i nakken.

Jeg tænkte at mange af jer, hverdagens superhelte, har prøvet netop de samme overvejelser. Hvad gjorde i? Og hvad tænker i senere hen? Alle kommentarer er velkomne.

Udover at sætte min egen situation til debat, vil jeg meget gerne høre jeres erfaringer. Få set på situationen fra andre vinkler, da jeg lige nu er i mellemfase nr. 1 og forsøger at finde det rigtige svar.

Ann

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)