Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler gode idéer, at smide penge efter

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 11. Jul 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du lavede lidt en af de dumme ting, at fortælle folk du har penge du vil smide efter noget, for så får du en masse du kan smide efter sammen med folk og de kan være mere eller mindre succesfulde og du bør derfor passe på...

Derudover er det da relevant hvor mange penge du har, da man ellers ikke har en ide om hvad du kan investere i. For "mange" penge er et relativt vidt begreb, nogen synes 2000 kr er mange andre 20.000 og nogen 2.000.000..
Derudover er det måske relevant med alder, hvad du laver til hverdag, uddannelse, så folk har en ide, hvor meget tid du har og lignende og hvor du muligvis er i livet....

Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:01

Grunden til min beskrivelse er, at jeg vil have så bredt et udvalg som muligt. Gider ikke allerede at gå i personlige detaljer fra denne her tråd, det kan vi snakke nærmere om privat.

Det med pengene vil jeg hellere ikke komme nærmere ind på, før jeg er blevet kontaktet, da alt som koster mellem 2.000 og 200.000 netop har interesse. Og hvis mit beløb er stort, vil folk som har ideer der koster mindre penge, måske ikke byde ind med noget, lige såvel som hvis mit beløb er for lille, så vil folk som mangler mange penge, ikke byde ind.

Men tak for dit indlæg.

Emil 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:13

Hvis du interesserer dig indenfor handel og salg, så har jeg to ideer, som mere eller mindre er klar til lancering, men som jeg aldrig får gjort mere ved, da tiden og interessen ganske enkelt mangler...

De koster ik en formue at overtage i cash, men der skal lægges nogle kræfter i dem, for at realiserer dem...

Begge ideer er unikke på det danske marked, og der er derfor yderst begrænset konkurrence... Smid en PB, hvis det lyder interessant!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)