Ja der er tale om 2 designs, et over 1.5 og et under. SOm jeg forstår det, ville det bare være en fordel med en version under 1.5 da der ikke er alle de fejl, og har set flere i fx. Chatten sige at versionen under 1.5 er bedst (Nok grundet fejl i versioner over 1.5). Jeg tænker bare, hvad er forskellen på version 1.4.9 og så det store spring med 1.5+?
Der er lavet en helt ny backend i version 1.5.+ samt nogle funktioner som bla. mulighed for b2b. Der er dog ikke noget du ikke kan leve uden og som eks. hurtigt kan laves med et ekstra modul.
Jeg tror generelt dem der arbejder med installation af Prestashop, synes man skal vente til 1.5.+ bliver ældre og dermed også stabil, så alle børnesygdommene luges væk.
Jeg er lige blevet i tvivl alligevel. 1.4.9 er mere stabil som i siger, men kan se det ser helt anderledes ud end det jeg har brugt indtil nu bare med standard tema. Brugte 1.5.x.
Hvis jeg installere 1.5.3 og så mit 1.5.0.17 tema. Hvor mange fejl skal man så forvente at få?
Som jeg forstod så køber du temaet hos templatemonster? Hvis det er korrekt, så kan du spørge deres chat support. Har selv gjort det et par gange og de plejer aat være hurtige, specielt på denne tid af dagen.
Du skal ikke forvente x antal fejl. Det er meget forskelligt hvad der opleves. Nogle oplever meget lidt og andre meget stor forskel og derfor du også kan læse flere steder at det stadig er ustabilt.
Og ja der er stor forskel specielt på backend, men det er (efter min mening) nemmest i 1.4.9