Og velkommen til. Det lyder som et spændende projekt. Jeg har netop forsøgt at søge på Google, og må indrømme, at jeg i første omgang ikke kunne finde noget. Men dit spørgsmål er dog kommet på Google. Det er vanvittigt Tog hvad, 1 min.?
Jeg fandt dog dette tråd fra Amino. Men det ser mere ud som om de sælger midler mod kønssygdomme.
http://www.amino.dk/forums/t/175979.aspx
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Læge-branchen og mange lægemidler er stadig undergivet (synes jeg) gammeldags regler om markedsføring. Det er af samme grund de færreste læger fx reklamerer for sig selv i Danmark. Søger du på "læge i Aarhus" er der 1 gut med AdWords.
Tilfældet er det samme med de fleste lægemidler. Der må ikke reklameres for dem - og dem, der må reklameres for, har jeg i hvert fald ikke spottet affiliate-aftaler for. Det er en meget gammeldags branche på dét punkt.
Læge-branchen og mange lægemidler er stadig undergivet (synes jeg) gammeldags regler om markedsføring. Det er af samme grund de færreste læger fx reklamerer for sig selv i Danmark. Søger du på "læge i Aarhus" er der 1 gut med AdWords.
Tilfældet er det samme med de fleste lægemidler. Der må ikke reklameres for dem - og dem, der må reklameres for, har jeg i hvert fald ikke spottet affiliate-aftaler for. Det er en meget gammeldags branche på dét punkt.
Tusind tak for hjælpen. Så er jeg blevet lidt klogere.
Jeg er selvfølgelig meget modtagelig for inputs fra andre, da jeg stadig er meget grøn i dette felt.