Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger samarbejdspartner 2 til 4 personer

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. May 09
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har en virksomheds ide og søger derfor samarbejdspartner I skal have erfaring HP, MySQL, XHTML, CSS og AJAX/Javascript eller Inden for 3D programmer.

Min ide går ud på Global network, Facebook som alle kender idag er chatside/find venner fra før i tiden/ alt med facebook har meget med fortiden at gøre.

Mit mål med min ide er fremtiden jeg har en ide der kan samle alle de kendte sites idag google.dk - skype.dk - youtube.com - facebook.com- dating.dk- google.translate.com - qxl.dk - dba.dk. det her er bare det private, min ide er os bygget på erhvervs livet. Søgning for alle slags virksomheder land søgning by søgning helt ned til den mindste ditaile, ikke noget med google søgning som finder 500 sider du skal bladere igennem og  og 250 sider der slet ikke har noget med din søgning at gøre.

Her hvis du vil finde en leverandør i USA trykker du bare på USA og hvilken branch så finder du kun dem du søger.

Der er meget mere med min ide har gemt det der er mest guf for mig selv inde til der muligt er et sammerarbejde

Kan sige så meget har snakket med mine nære famille og venner og alle er helt vilde og siger det bliver et hit og man kan jo kun håbe, men mangler lidt hjælp til at komme igang.

I må alle have en god dag

Mvh

Rene J

Fra Bagsværd
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene

Det lyder som et super spændende og meget ambitiøst projekt. 

Jeg har selv erfaring med både PHP, Mysql, html/css, AJAX/jQuery, responsive design

Jeg kunne godt tænke mig at høre mere om projektet, dig og eventuelle partnere, send mig gerne en personlig besked. 

Mvh

Kasper

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)