Hej Amino Efter langs tids pause er tankerne kommet tilbage, og håber det kan udvikle sig denne gang. Står pt i en periode af livet hvor jeg er kørt træt i arbejdet, træt af at der ikke er mulighed for at komme videre eller få lov til at gøre mere. Derfor er tankerne om at starte op med noget selv kommet stærkt tilbage, dog som et "seriøst hobby projekt" hvis man kan kalde noget det. Det drejer sig om noget mindre produktion, hvor jeg har set et mindre marked på nogle forums jeg sidder på. Dvs tilbyde min ydelse til disse community som jeg allerede er aktiv på. Dette er bestemt ikke et stort eller indbringende marked, men det er her min lyst og interresse ligger, hvilket jeg for tiden føler er det rigtige sted at starte for mig. Erfaring osv kan opbygges her, og så kan man altid prøve at udvide. Maskinerne til dette skal i starten stå hjemme ved mig selv, et "garage" værksted sagt pænt :-) ... Med det lille marked regner jeg heller ikke med at omsætte for over de 50.000 kr det første gode stykke tid. Pt har jeg: - Købt både ".dk" og ".com" domæne og webhotel (http://www.unoeuro.com/) - Ved at se på priser på webshop - Vil have X antal standard vare og resten være prototyper - Spurgt et par råvare leverandører om priser samt muligheder omkring noget opsavning - Indhentet tilbud på maskine: Ca 65.000 kr + levering (Fra England og pris uden moms)
Dette er stadig på et tidligt stadie, men det kunne ske at folk havde været i en lign situation, og kunne dele noget. - Har sikkert glemt en del ting, men skal prøve og svare så godt jeg kan. Mvh Henrik |
Nu har jeg fået snakket lidt med Tom herinde fra som har dropshipbase.dk, og er ret sikker på at jeg har fået styr på hjælp til hjemmesiden når jeg skal op at kører
Skønt at kontakte en herinde fra, og få et yderst hjælpsomt og brugbart svar, i dette tilfælde har det gjort at jeg ikke engang har lyst til at se om jeg kan spare 500 kr eller lign . (Ikke at prisen er dyr overhoved, men princippet i hvilken betydning god service har)
Maskinen jeg har fået tilbudt er som sagt fra England, og dette er prisen:
- 6500 Pund - Uden moms (56803 kr)
- 7800 Pund - Med moms (68163 kr)
Der er alligevel en forskel på 11.360 kr der for en som mig der ikke har det vilde, er noget der kan mærkes ... Så ser ud til at jeg måske skal prøve sætte mig lidt mere ind i det omkring cvr numre, moms osv inden jeg starter op, også med hensyn til at købe råvarer.