Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hardcore tekstforfatter søges til længerevarende samarbejde

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Hornslet
Tilmeldt 25. Jan 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej aminoer

Jeg søger en tekstforfatter extraordinaire, der har 100 % styr på at skrive gode webtekster på dansk. Erfaring med SEO (i forhold til at skrive tekster) og WordPress er en fordel.

Jeg forestiller mig, at du er 20+ år - gerne med egen virksomhed. Det er vigtigt, at du allerede har stor erfaring med at skrive, og du skal derfor kunne fremvise tekster, du tidligere har skrevet.

Jeg er IKKE på udkig efter en, der kan skrive middelmådige “SEO-tekster”. Jeg er på udkig efter en hardcore tekstforfatter, der kan “lege med sproget”, sætter kommaerne de rigtige steder hver gang, har styr på at researche, og har mod på at skrive om flere forskellige emner.

Kravene er meget høje, men der er mulighed for et godt og længerevarende samarbejde - muligvis i flere år.

Det absolut vigtigste er dine evner som tekstforfatter og at du selvfølgelig har tiden til at skrive en masse lækre tekster - alt andet kan vi finde ud af :)

Skriv en mail til mig på jan@kacz.dk. Skriv lidt om dig selv, navn, alder, by, og vedlæg 3-5 tekster, du tidligere har skrevet.

Jeg glæder mig til at høre fra dig :)
Jan Kaczmarek

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)