Godaften Aminoer. Jeg har netop færdiggjort min shop, eller har jeg? Det er det jeg gerne vil have jer, til at svare på. Jeg er efterhånden meget godt tilfreds med siden, men jeg ved ikke om der mangler noget, eller i har nogle forslag til siden. Det eneste der mangler er ''ægte'' produkter, men jeg har oprettet et test produkt, hvis i også vil teste og kommentere betalingsgatewayen, og betalingssiden. Jeg vil sætte kæmpe stor pris på, hvis i vil komme med feedback og konstruktiv kritik Link til shoppen: http://bit.ly/W1WS4R |
Godaften :)
Forside: Billedet af byen sidder skævt i forhold til menuen, og dit øverste banner ser ud som om du har presset det sammen.
Shop: Her skrive du pludselig på engelsk (SALE-skilt og priserne), det synes jeg virker som et dumt valg når menuen er på dansk.
Resten af siden: jeg synes du skal overveje om de stjerne i bunden ser så godt ud, jeg synes personligt ikke de er noget at råbe hurra for, og slet ikke når de på nogle sider kun er halve i starten osv. og så synes jeg der mangler en for for footer med noget information om firmaet: CVR, TLF., Adresse osv. :)
Håber du kan bruge mine tanker til noget :)
Mvh.
Benjamin Nielsen