Hej alle Jeg har for ganske nyligt overtaget siden www.tjekrejsen.dk . Jeg er netop nu i den fase hvor jeg overvejer hvilket indhold jeg skal have på siden. Altså hvad for noget af det nuværende indhold jeg skal beholde og hvilket jeg skal "skrotte". I den forbindelse vil jeg meget gerne høre jeres mening om hvad i synes der mangler på siden rent indholdsmæssigt. Hvad er godt og brugbart, hvad mangler der af indhold for kommende besøgende på sitet? Jeg har selvfølgelig selv en plan for hvad jeg synes der skal laves om, men det kunne være rigtig godt for mig at få nogle friske input udefra. Ved godt at siden ikke er der helt designmæssigt og at der er småfejl her og der, den feedbackrunde tager jeg på et senere tidspunkt. Lige nu er det indholdet der er vigtigt for mig og dette jeg meget gerne vil have feedback på. Alle forslag modtages med stor taknemmelighed..... |
Jeg ville fjerne den midterste kolonne på forsiden. Der sker for mange ting, og det bliver uoverskueligt. Evt. flyt indholdet ud til højre med bannerne, hvis du gerne vil beholde det. Overvej også at give dit indhold noget mere 'padding', så det ikke står så tæt på kanten.
Jeg syntes dine menupunkter + indhold er fint, hvis jeg skulle finde en flybillet kunne jeg godt finde på at bruge sådan en side.
Der er også information overload på affiliate links her http://tjekrejsen.dk/flybilletter. Overvej at adskil dem mere, så det ser mindre uoverskueligt ud. Evt. kun 2-3 på en linje og så flere linjer.