Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på indholdet af rejsesite

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.lejsommerhus.nu Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har for ganske nyligt overtaget siden www.tjekrejsen.dk .

Jeg er netop nu i den fase hvor jeg overvejer hvilket indhold jeg skal have på siden. Altså hvad for noget af det nuværende indhold jeg skal beholde og hvilket jeg skal "skrotte". I den forbindelse vil jeg meget gerne høre jeres mening om hvad i synes der mangler på siden rent indholdsmæssigt. Hvad er godt og brugbart, hvad mangler der af indhold for kommende besøgende på sitet?

Jeg har selvfølgelig selv en plan for hvad jeg synes der skal laves om, men det kunne være rigtig godt for mig at få nogle friske input udefra.

Ved godt at siden ikke er der helt designmæssigt og at der er småfejl her og der, den feedbackrunde tager jeg på et senere tidspunkt. Lige nu er det indholdet der er vigtigt for mig og dette jeg meget gerne vil have feedback på.

Alle forslag modtages med stor taknemmelighed.....Smile

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 20:33

Jeg ville fjerne den midterste kolonne på forsiden. Der sker for mange ting, og det bliver uoverskueligt. Evt. flyt indholdet ud til højre med bannerne, hvis du gerne vil beholde det. Overvej også at give dit indhold noget mere 'padding', så det ikke står så tæt på kanten.

Jeg syntes dine menupunkter + indhold er fint, hvis jeg skulle finde en flybillet kunne jeg godt finde på at bruge sådan en side.

Der er også information overload på affiliate links her http://tjekrejsen.dk/flybilletter. Overvej at adskil dem mere, så det ser mindre uoverskueligt ud. Evt. kun 2-3 på en linje og så flere linjer.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 20:42

Hej Kenneth

Først vil jeg give dig thumbs up, for at have haft modet til sådan en side Yes Når det så er sagt, så er her mine tanker og ideer omkring tjekrejsen.dk.

- Skal ærligt indrømme, at havde jeg kommet ind på din side, ud over herigennem, så havde jeg bevæget mig væk igen relativt hurtigt. Det er super de ting du har derpå, men hold nu op hvor virker den for mig bare rodet - ved ikke helt hvor jeg skal kigge hen først, men synet ender generelt ved menulinjen. Måske lidt mere struktur over hvordan elementerne er placeret på siden ville hjælpe?

Tror måske du skulle fokuserer lidt mere på tekstlinks frem for alle de bannere der synes at præge siden. Måske lidt mere skreven indhold øverst - virker lidt som en bannerfarm som det ser ud lige p.t.

Ehmm, indtil videre så var det vist hvad jeg havde - tror jeg kan sammenfatte det til lidt mere tekst, lidt færre bannere og i det store hele, mere struktur i opsætningen af sidens indhold. Det er måske lige så ufedt at høre som det er at skrive det til dig, men det var mine tanker.

Håber ellers det går godt for siden Wink

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Fra  www.lejsommerhus.nu Skrevet kl. 20:50

@ Mads

Jeg er faktisk enig med dig. Den midterste kolonne gør noget negativt for hele forsidens udseende, den var også i min bog over ting der skulle laves om. Mht. flybilletter vil jeg overveje om der skal være færre annoncørere, kan godt se meningen med det du siger men er bare i tvivl om hvordan det laves bedst muligt.

@Allan

Tak for din ærlighed. Du støder mig bestemt ikke ved at komme med din kritik, jeg er omvendt superglad for ærligheden i det. Som sagt er jeg i den allerførste fase efter overtagelsen og er helt klar over der er ting der halter og skal laves bedre. Mht. til den bedre struktur opfatter jeg det som om det udelukkende er forsiden du mener. Jeg er helt enig, som forsiden er pt. skræmmer den mange væk, netop fordi de bliver bombarderet med informationer og måske går lidt i panik og forlader hurtigt siden. Det skal og bliver der lavet om på, meningen med denne feedback-runde var også meget for at finde ud af hvordan det skal gribes an rent praktisk..... En mulighed er at fjerne den midterste kolonne som beskrevet i det første svar.

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Fra  www.lejsommerhus.nu Skrevet kl. 09:45

Jeres forslag er taget til efterretning og der er "ryddet op" på forsiden.

Yderligere forslag modtages meget gerne.....Smile

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)