Hej Allesammen. Efter en meget lang proces er denne side endelig kommet online, den sidste finpudsning er igang før adwords bliver skudt igang. Kom endelig med feedback på jeres indtryk. http://lavprisklinker.dk/en/forside.aspx MVH |
Tja, jeg må indrømme at jeg på ingen måde er vild med de gule "klinker" i toppen af siden. Jeg ved det er lavpris, men det kan signaleres væsentlig mere elegant.
Du mangler et reelt logo på siden - jeg er klar over man kan kalde dit typografi for et logo, men da du har benyttet en standard skrifttype vil ingen rigtig huske det.
Din købknap - det er fint den er grøn, men den grønne du har valg skærer i øjnene - den er simpelthen FOR hidsig.
Klinker og fliser købes vel primært efter udseende - du har ingen zoom-mulighed på dine billeder - det er svært at se detaljer. Yderligere synes jeg billederne virker lidt mørke og uskarpe. Produkter der sælges på det visuelle skal præsenteres bedre visuelt.
Jeg er klar over det måske er hårde ord, men din shop er ikke "moderne" - den ser ud som noget man lavede for mange år tilbage.