Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny side i luften idag, kom gerne med en masse feedback:)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 25. Jan 13
Indlæg ialt: 7
Fra  www.Lavprisklinker.dk Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen.

Efter en meget lang proces er denne side endelig kommet online, den sidste finpudsning er igang før adwords bliver skudt igang.

Kom endelig med feedback på jeres indtryk.

http://lavprisklinker.dk/en/forside.aspx 

MVH 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 14:58

Tja, jeg må indrømme at jeg på ingen måde er vild med de gule "klinker" i toppen af siden. Jeg ved det er lavpris, men det kan signaleres væsentlig mere elegant.

Du mangler et reelt logo på siden - jeg er klar over man kan kalde dit typografi for et logo, men da du har benyttet en standard skrifttype vil ingen rigtig huske det.

Din købknap - det er fint den er grøn, men den grønne du har valg skærer i øjnene - den er simpelthen FOR hidsig.

Klinker og fliser købes vel primært efter udseende - du har ingen zoom-mulighed på dine billeder - det er svært at se detaljer. Yderligere synes jeg billederne virker lidt mørke og uskarpe. Produkter der sælges på det visuelle skal præsenteres bedre visuelt.

Jeg er klar over det måske er hårde ord, men din shop er ikke "moderne" - den ser ud som noget man lavede for mange år tilbage.

Tilmeldt 25. Jan 13
Fra  www.Lavprisklinker.dk Skrevet kl. 15:02

Hej Thomas.

Det er helt ok, det er stadig godt at høre, desværre blev vi meget tidlig bundet op på et system der slet ikke magter opgaven, det bærer siden desværre meget præg af. Lidt salg skulle gerne levere en ny ERP indenfor rimelig fremtid.

Men tak for det.

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 129
Fra  Smidt & Bohlin Smidt Happens Skrevet kl. 15:05

Nu er det ikke for at være negativ.

Men jeg syntes virkeligt ikke at designet afspejler at vi skriver 2013.

Samt jeg syntes at der mangler en "Gå til kasse"-knappe når man har valgt et produkt.

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 15:08

Kunne være fedt, hvis de billeder du ahr af produkterne kunne blæses helt op. 

Netop med klimker og lign er det supervigtigt at kunne komme tæt på, så man kan se strukturen.

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Tilmeldt 25. Jan 13
Fra  www.Lavprisklinker.dk Skrevet kl. 15:13

Det er fedt med tilbagemeldingerne.

Gå til kassen boksen blev bremset af umbracho, jeg fik at vide den ikke kunne komme op som en pop up når varen var lagt i kurven, dog kunne jeg få fragten til at blive vist i kurven mod et større slagsmål.

Vi venter på katalog billeder fra producenterne, det skulle gerne hjælpe på den elendighed:)

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 15:22

Som er sagt her, så faldt jeg også over denne gule farve. Det  kan gøres meget mere elegant og tidssvarende. Så den tilføj kurvknap, sender mig tilbage til dengang i 80erne hvor jeg spillede vic20 og commodore 64, hvor grafikken ikke var for god.

Jeg syntes, den mangler et tidssvarende design og at den er lidt grå og kedelig.

Men overskueligheden i sitet og at navigere rundt er godt syntes jeg ;-) 

Men tillykke med, at du er online ;-) 

Vh Jimmi

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:34

Noget jeg undrer mig over det er, hvis man køber fliser for over 3000 kr. hvorfor får kunden så ikke gratis fragt? 

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:48

Siden afspejler slet ikke den standard man har i dag, for websites.

Var sitet lavet i 90erne, så var det godt. Men det holder bare ikke i dag. Desværre.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 17:26

Jeg havde forventet at klikke ind på en rædsel af en shop, at dømme efter reaktionerne, men jeg blev da heldigvis positivt overrasket.

SÅ slemt er det altså heller ikke. Jeg synes faktisk godt om de gule klinker i toppen, de er da lidt sjove og bemærkelsesværdige, og selvom designet er lidt oldfashioned, så synes jeg egentlig ikke det gør noget. Er dog enig i, at den gule og grønne farve bør dæmpes, men kun en anelse, ellers blir det for fesent tror jeg.

Min største anke er jeres produktbilleder. DE er gyselige! Det ser ud som om I har taget et billede ind i en lang række brusehjørner, hvor ikke alle er gjort rene!

Det vil jeg tage fat på som det første, hvis jeg var jer.

Det er trods alt klinker folk skal købe hos jer, og ikke webdesign Smile

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)