Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

JATAK! Danmarks nye og mest TOP SWAG KOnkurrence portal søger sponsor

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jan 13
Indlæg ialt: 9
Fra  JATAK Entertainment Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg har opstartet et nyt projekt som hedder JATAK! ( www.ja-tak.dk ), som behøver lidt hjælp i form af præmier til konkurrencer til portalen.
Portalen blev åbnet den 10. Januar 2013, og har allerede over 500 Unikke deltagere dagligt! 

Men kort lad mig fortælle, hvad dælen JATAK! er for noget.

Konceptet bag JATAK! er en stor konkurrence portal.
På JATAK! har deltageren mulighed for at deltage i konkurrencer uden alt besværet!
Alle konkurrencerne kræver hverken at man skal oprette en profil eller bruger, det eneste der skal til for at deltage er at se en youtube video.

Deltageren kan få tildelt 10 lodder hver time, i præcis de konkurrencer han/hun vil.
Destro flere gange man deltager, desto større er chancen for at netop han/hun vinder en af de fede præmier!

Det er flot, men hvad får jeg, som virksomhed ud af at give jer en præmie?

Vi giver dig BILLIG REKLAME!

Hver gang man klikkerer ind for at deltage i en konkurrence, bliver man mødt af sponsor's logo, og valgfrie tekst, der skal derefter klikkes "OK- Videre til konkurrence", før man kan deltage.
Dette giver dig og din virksomhed RIGTIG GOD reklame visning for "Pengene".
Her i starten vil det være 100% GRATIS, at blive sponsor, hos JATAK! der er hverken konkurrence leje man skal betale pr. dag eller noget andet form for gebyr, Det eneste jeg/JATAK! ønkser er en præmie der kan deles ud!

Virksomheden som sponsere en præmie får sit eget partner logind, hvor man som sagt får mulighed for at ændre firmalogo, og virksomhed præsentation tekst, eller hvad nu virksomheden  ønsker at have vist, i form af tekst, og hjemmeside adresse link mm!
!!Det skal siges at JATAK! INTET nyhedsbrev deler ud, eller nogen for for spam på mail, som så mange andre konkurrencer gør efter tilmelding!!

JATAK! er meget aktive i de sociale medier, blandt andet facebook ( www.facebook.com/JATAKDK ). hvor vi blandt andet også køre en del reklame kampagner i form af annoncering.
Som nævnt først i indlægget er besøg og deltagelse's talene på hjemmesiden noget mere intressant.
På blot  15 dage, er JATAK! op på et besøgs tal som er 500 unikke besøgende, og aktive deltagere. hvad vi ser makant voksende fra dag til dag.

JATAK! er stiftet som Virksomhed under navnet JATAK Entertainment, og er stiftet af Dennis Møller Christiansen

Jeg håber af det inderste af mit lille Iværksætter hjerte der er nogen venlige sjæle, som har lyst til at hjælpe en ung iværksætter der tror på sit projekt med med 110%
Jeg ser et kæmpe potentiale i virksomhed reklame, i denne idé!
Og har fået urolig med ros fra mange deltagere, omkring hvor nemt det her er og hvor fed denne idé er, og håber i kan se det samme, og vende det til jeres fordel i den billige reklame. 

V.h Dennis Møller Christiansen

Tilmeldt 25. Jan 13
Indlæg ialt: 9
Fra  JATAK Entertainment Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er SLET ingen, som har lyst til at sponsere en præmie og derved få noget god "gratis" reklame??

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)