Jeg har kigget noget på http://www.templatemonster.com og havde egentlig troet det var LØSNINGEN, fordi at designet var så flot. Men nu er jeg kommet i tvilv. Jeg har kigget på løsninger fra scannet og dandomain, og de har alt i adminstration jeg skal bruge, men designet er altså ikke pænt uden redigering, og det kan jeg ikke selv. Så altså det jeg gerne vil have er - et design fra templatemonster.com og samme funktioner og adminstration som scannet og dandomain, så jeg ikke behøves at programmere selv, for det kan jeg ikke.. Jeg ved at det med betalingsgateway, søgning osv ikke følger med fra TM, så hvordan får jeg det? Er det noget man lige kan få uden størrer programmerings egenskaber? Er der nogen af jer som kan se en løsning på mit problem, for lige nu kan jeg slet ikke se det. En helt anderledes løsning er også velkommen! Mange gange tak herfra |
Webshop løsning?
Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann
|
Det du finder på TemplateMonster er udelukkende designs, altså ikke en webshop, og nogle af dem er så lavet til en bestemt type webshop. Hvis du f.eks. vælger Scannets webshop løsning har man mulighed for, dog i begrænset omfang, at designe den. Det er mest småting som at skifte farver, skrifttyper, nogle billeder mm., men man kan f.ek.s ikke fuldstændig flytte rundt på elementerne som man måske kunne ønsker det. Det kan derfor godt blive et problem at designe den præcis efter et design fra TM, men man kan nok komme et godt stykke ad vejen. En betalingsgateway er noget man også kan købe hos Scannet og der er også mulighed for at søge via deres webshop. Håber det hjalp lidt, ellers spørger du bare løs. |
Hej igen, Glemte lige at nævne at man som alternativ også kunne finde en webshop uden begræsninger på design og så implementere et design fra TM. Der er noget forskel på pris og opsætning af webshops, men hvis du allerede har fundet et design hos TM kan du prøve at sende mig linket og så kan jeg se om det er lavet til en bestemt webshop. |
Jeg har erfaringer med dandomains webshop, hvor jeg med enkle midler, lidt photoshop og scripts hapset rundt omkring fra er nået frem til et ok resultat. Jeg har ikke håndprogrammeret noget overhovedet - blot taget udgangspunkt i en predefineret template (ja - de er ikke for kønne) og rykket lidt rundt med farver osv. Og ja - adm delen er virkelig fremragende!!! For kr. 399 pr.md får man virkelig en fed løsning!! Thumbs up herfra - og go vind med shoppen! /Peter |
Det er ikke helt korrekt, f.eks. indeholder templatemonster en helt sektion til oscommerce hvor du både får leveret shopsystemet og designet som er integreret i dette med. Derudover har de så vidt jeg husker også til zencart og andre shoppingsystemer hvor du ligeledes får hele systemet med i pakken, da det drejer sig om open source systemer der er gratis. Oscommerce er f.eks. utrolig meget anvendt, og et større firma som www.goldenplanet.dk bygger netop deres shopløsning på dette open source system. |
Det er nemlig rigtigt at nogle af deres templates kommer med en webshop, det var derfor jeg foreslog at han kunne smide et link og så kunne man hurtigt finde ud af det. En del af deres templates er jo lavet som e-handels løsningen, men ikke til en egentlig webshop. |
Tak for din brugervenlige hjælp. Der er en shop med til den skabelon jeg godt kunne tænke mig. Og det er oscommerce. PeterGrove: Tak for dit svar. Jeg er lige pt også mest "hooked" på dandomains adminstration. Og i lige måde med vinden :) Jeg tror ikke jeg vil tage kampen op med design alene. Jeg tror jeg skal have fundet mig en webdesigner der kan lave et fedt design til en dandomain webløsning, så kan jeg i stedet koncentrere mig mere om det jeg kan finde ud af :) Jeg takker for alles hjælp, men hvis der er flere der har noget at bidrage med vil jeg meget gerne høre det også. |
Hej vi er eksperter i templatemonster vi klare installation redigering af billeder til dansk samt installation dansk sprog etc. Vi kan sørger også for at installere den med gateway til kortbetaling. Pris 4000 + 1000 hvis du skal have kortbetaling. Se mere på www.web-creation.dk Med venlig hilsen Christian L. Knudsen |
|