Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem udgav årets linkbuilding-indlæg?

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er innovativt og intet mindre end genialt. Du får min stemme.

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Dyrhøj:

Det er innovativt og intet mindre end genialt. Du får min stemme.

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Tak, Martin! 

SFD:
Jeg har valgt at stemme på Rasmus Himmelstrup, da jeg synes det er det bedste indlæg, super godt indlæg. Yes

Fair nok, det er også et hamrende godt indlæg og jeg er stolt over at være deltager der også. :-)

Andreas Brix:
Hej Anders.

Fed video. Hermed er min stemme også afgivet.

Jeg takker, Andreas! :)

Tobias:

Din linkbuilding historie er genial, og pisse brugbar! :)

Så jeg har selvfølgelig stemt på dig!

Mvh Tobias

Tak og fedt, hvis du kan bruge den konkret, Tobias! 

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Godt indlæg! Det er en meget god tegnefilm.

Du har fået min stemme.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Mark Nielsen:

Hej Anders,

Godt indlæg! Det er en meget god tegnefilm.

Du har fået min stemme.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Tak, Simon Mark! Yes

Løbet er tæt - nu står der 77-78!

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 379
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 12 person

Jeg må ærligt indrømme efter jeg i Anders nye  forum hvor han rent faktisk har hentet de fleste af sine medlemmer fra amino har  en negativ holdning overfor andre linkbuildere  så synes jeg absolut ikke han fortjener  en stemme

så min stemme falder ikke  på Anders

Anders tror selv og prøver at forherlige ham selv og hans Elite links som værende bedre end alle  andre i branchen hvilket der  absolut ikke er hold i

 

 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 12 person

Lars Tonne Andersen:

Jeg må ærligt indrømme efter jeg i Anders nye  forum hvor han rent faktisk har hentet de fleste af sine medlemmer fra amino har  en negativ holdning overfor andre linkbuildere  så synes jeg absolut ikke han fortjener  en stemme

så min stemme falder ikke  på Anders

Anders tror selv og prøver at forherlige ham selv og hans Elite links som værende bedre end alle  andre i branchen hvilket der  absolut ikke er hold i

Hej Lars Tonne

Jeg er sgu ærligt talt ked af at læse at du synes jeg prøver at forherlige mig selv og det her med at være bedre end alle andre. Sådan ser jeg det ikke selv.

Også ærgelig over at læse at du antyder at jeg har hentet medlemmer fra Amino. Det håber jeg ikke at Martin Thorborg er enig i. Og at jeg har en negativ holding overfor andre linkbuildere er ikke korrekt. Jeg går efter bolden - ikke efter manden, hvis du lægger mærke til det. 

Til gengæld er jeg efterhånden ret klar i mæglet ift. nogle specifikke typer af links, som var sikre i gamle dage, men som er decideret farlige nu og i fremtiden. Det ser jeg som en faglig diskussion - ikke en personlig. Men det er vi vist ikke helt enige om, kan jeg se. 

Hvis du fx læser indlægget med gode råd fra 10 linkbuildere, som er nomineret i samme kategori, vil du nok se at mine holdninger til links (ikke til linkbuildere) er ret ens med de fleste andre i branchen. Det er meget lidt kontroversielt faktisk.

Måske tager jeg fejl og udsender nogle helt andre signaler end jeg går og tror. I det tilfælde vil jeg gerne lytte og lære af mine brølere, for hensigten er ikke at svine folk til - den er bare at arbejde fagligt med linkbuilding

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes uanset hvad, så har Anders jo været involveret på begge artikler som pt. tager førertrøjen :-) 

Godt arbejde! 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Lars,

Lars Tonne Andersen:
Jeg må ærligt indrømme efter jeg i Anders nye  forum hvor han rent faktisk har hentet de fleste af sine medlemmer fra amino har  en negativ holdning overfor andre linkbuildere  så synes jeg absolut ikke han fortjener  en stemme

Det er altså dårlig stil at benytte en tråd som denne, til at angribe en konkurrent på markedet, det er ok at du ikke synes at Anders' indlæg skal vinde awarden, men det er ikke iorden at hijacke tråden til en debat om hans nye forum eller hvem der er medlem.

Personligt ser jeg ingen problem i at der er Amino-medlemmer, der samtidig er medlem af marketers.dk - hvor ser du problemet i det? Du er jo selv medlem begge steder.

Lars Tonne Andersen:
Anders tror selv og prøver at forherlige ham selv og hans Elite links som værende bedre end alle  andre i branchen hvilket der  absolut ikke er hold i

Det billede af Anders kan jeg overhovedet ikke genkende. Med hensyn til hvad der er bedst, så vil jeg ikke bruge denne tråd til den debat, blot konstatere at jeg har benyttet både dine og Anders' tjenester og at der er stor forskel på jeres produkter.

De bedste hilsner
/Brian 

Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Takk for videoen. Den ga meg masse inspirasjon til ideer med linkbygging på andre områder! Alltid ålreit å se konkrete strategier bli skildret. Lykke til med awardsene. 

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Også en stemme her fra til dig Anders.

Der er så sindsygt mange mennesker og man lykkes aldrig med at gøre alle glade, det må aldrig være et mål, lad hver at ligge noget i det, og et eller andet må du jo ha gjort rigtigt når konkurrenten er fornærmet, det er altid et godt tegn!


- tak for gode indlæg og tips, tak for du gider jeg har kunne bruge det og er sikker på rigtig mange andre herinde også har haft glæde af dit bidrag af viden til amino.



Keep up the good work!!

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)