http://www.jakodan.dk/blog/category/6 ..Det er linket til den blog, vi har fået lavet på vores nye hjemmeside. Vi har også lavet en side med kundecases og det var meningen, at fokus skulle være mest på det, kunderne vil synes er sjovt at læse om, feks hvordan virksomheden er startet og hvordan de fandt ud hvilken emballage de skal bruge.. Men jeg ved ikke rigtigt, om vi har fået det skrevet forkert? (Er ikke den store skriver, så den del har vi betalt os fra). Synes i at de referencer vi har liggende nu er spændende læsning? Eller er det for "reklame-for-jakodan"-agtigt? PS. der mangler lidt små rettelser i bloggen, feks kommer der link/fotos nederst til de produkter der er omtalt i artiklerne
|
Synes flere af artiklerne (kundecases) bør understøttes af produktbilleder (af jeres produkter)! Det vil sætte tanker igang ala "aha, så man kan gøre det på den måde!".
Det vil også gøre bloggen langt lettere at relatere til - der skal ikke gå længe før folk siger "jeg har læst om x - vi vil gerne have en indpakning, som minder om deres".
- Jeg ville nok lave titlerne på bloggene kortere, så de kan stå på en enkelt linje.
- SEO-venlige URL'er
Generelt synes jeg, at billederne på bloggen er i for lav kvalitet - det er næsten synd, for indholdet er ganske fint. Der er nogle småting, som jeg ville have gjort anerledes med teksterne, men det er et spørgsmål om f.eks. linjeskift
Indholdet i indlæg er fine - kan godt lide opbygningen, som er i stil med:
1) Udfordringen var ...
2) Vi løste den således... (billeder og evt. links til produkter)
3) Kundefeedback
Har I brug for gæsteindlæg vedr. transport og logistik (kunne sagtens være tip til valg af speditør), så vil jeg gerne byde ind :-)