Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

online forretning

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har gennem længere tid gået med nogen ideer omkring forskellige projekter. Oprindeligt fik jeg også lidt støtte til en ide fra http://www.hih-development.dk til at få lavet en patentanmeldelse. Imidlertid blev anmeldelsen afvist, fordi "virtuelle" projekter er meget svære at beskrive præcist. ... nok om det.
 
Min udfordring er, at jeg har indtil flere ideer som jeg gerne vil have udfordring/sparring på.  Det gælder både omkring det funktionelle og det rent tekniske. Jeg kan ikke programmere 2 linier kode, og kan derfor ikke fremstille en Gizmo der virker... måske nogen af jer kan hjælpe ? 
 
Der skal naturligvis være en rimelig grad af tillid, før jeg er klar til at drysse "guldkorn" 
 
Lad mig høre fra jer.
 
mvh. Ole
 
Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ole!

Du er velkommen til at kontakte mig på kma(a)moskjaer.dk. Jeg driver et webbureau i Videbæk (25 km. fra Herning) og vi kan givetvis godt finde ud af noget.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kurt,

 
Tak for den endog MEGET hurtige respons du gav.
 
Jeg har nu kontakt til en gut der har lidt med iværksætteri at gøre, og mødes med ham senere idag.
 
nu må vi så se om de kommer nogetgodt ud af det, ja, nem''li Ja!
 
Så jeg vender muligvis tilbage for at tage dig på ordet, og ellers regner jeg med at vi kan udveksle aktieoptioner, når nu biksen er igang. 
 
Også en tak til viceværten.
 
/Ole
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)