I forbindelse med et Young Enterprise projekt hvor vi er gået videre til finalerne, står vi og mangler hjælp til fremstilling af vores produkt. Produktet er et revolutionerende bestik og skal fremstilles i plast. Vores deadline er stram og vi har brug en færdig prototype inden d. 5 februar. Er det noget du kan hjælpe med, vil vi meget gerne høre fra dig og vi vil introducere dig for vores idé! Vores krav til dig:
Det lyder som noget, der på sigt skal sprøjtestøbes. Det er der en del i Danmark som kan gøre, men støbeforme er voldsomt dyre, hvis de skal købes her hjemme - derfor fremstilles meget af den slags i fjernøsten.
En mulighed for prototype kunne være CNC-fræsning, men det afhænger lidt af emnet. Alternativt så er 3D-print måske en mulighed.
Omkring plastfremstilling så har jeg for nogle år siden været igennem en lang række producenter og der er mange, som kan en hel masse - lige til de skal leverer :) Så vær opmærksom på kvaliteten af leverandøren. Der er mildest talt meget skidt derude.
Vi er selv deltagere og fik lavet vores i en lasermaskine på ingeniørhøjskolen i Ballerup. Der er garanterer noget lignende i nærhedenaf jer, prøv at kontakte dem :-)
Tusinde tak for hjælpen, vi kontakter ingeniørhøjskolen i Aarhus i en nær fremtid. Har du evt. navn på ham der hjalp os, kontakt mig med en privat besked
Vi vil godt kunne sammensætte jer med en sprøjtestøbeformsfabrik i Kina, når det engang bliver aktuelt. Ligeledes kan vi også anbefale en plastikfabrik, der kan producere jeres endelige produkt. Vi har høj fokus på fabrikkernes produktionsforhold og arbejdsvilkår, og tilbyder et detaljeret indblik i fabrikkerne produktionsmuligheder. Du kan eventuelt læse mere på www.bricpro.com eller sende mig en mail på mads@bricpro.com