Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God idé til affiliate site?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Albertslund
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 172
Fra  Partner Call Skrevet kl. 07:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer og god tirsdag morgen!

Jeg er en ung iværksætter, som mangler et projekt at tage mig til sideløbende med mit telemarketing projekt, som jeg er igang med.

Jeg vil gerne have en affiliate side på sidelinjen, som jeg kan arbejde lidt på og følge med i udviklingen, men sidder du derude med en idé, som du ikke selv skal bruge, så vil jeg meget gerne modtage forslag på hvad der mangler eller kunne være spændene at lave en side om.

Skriv gerne her i tråden eller på PM. Det skal siges, at jeg har interesse inden for mange ting, men jeg kan ikke finde noget, som jeg synes er bæredygtigt nok til at lave affiliate på.

Mange tak for at du kiggede ind :)

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 08:28

Hej Jannick,

Jeg synes, at det er svært at give dig en god idé til en affiliateside, når vi ikke kender dig eller dine interesser. 

Jeg har lavet en affiliateside om tøj og mode, fordi det er noget JEG interesserer mig for. Jeg kunne sagtens give dig nogle idéer til en affiliate side, som jeg interesser mig for, men det ville ikke give så meget mening. Lav en affiliate side om noget DU ved meget om og interesserer dig for. Skriv en masse gode tekster og artikler, begynd med noget intern linkbuilding, skaf en masse indgående links fra relevante sider (gæsteindlæg m.m.) og integrer din side med de sociale medier (Facebook, Twitter m.m.)

Held og lykke :-)

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:40

Hej Jannick

Ej hvor fantastisk at jeg så din tråd! Jeg har fået en vild idé, men det er for meget for kun mig selv, så leder efter en som vil gå sammen med mig om det. Jeg har allerede købt domæne, og fundet et host til mit(vores) website. Jeg kan forklare idéen over PM eller mail :-) Du kan kontakte mig på nicolaijuuljensen@gmail.com

Hvor meget ved du om SEO (søge maskine optimering) ? :-) 

Mvh. Nicolai Jensen

Fra Albertslund
Tilmeldt 16. Feb 10
Fra  Partner Call Skrevet kl. 09:16

Hej Nicolai,

Tak for dit indlæg :-)

Kan du forklare nærmere om din idé og hvad hedder domænet?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 273
Fra  BackupBox.dk Skrevet kl. 09:22

Jannick Joel:

Hej Nicolai,

Tak for dit indlæg :-)

Kan du forklare nærmere om din idé og hvad hedder domænet?

Jannick jeg tror bare du skal skrive en mail til ham. Hvis han skriver den her risikerer i, at der er andre, som tager idéen. Sådan er vi mennesker nemlig bare.

BackupBox er Danmarks billigste tilbyder af online backup

25 kroner om måneden eller 250 kroner om året. BackupBox.dk

Fra Albertslund
Tilmeldt 16. Feb 10
Fra  Partner Call Skrevet kl. 09:51

Jeg skrev den faktisk i en privat besked, så jeg forstår ikke hvordan at den endte her, men tak :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)