Jeg kører min side i Wordpress og har en Google+ side der er koblet sammen med min side www.onlinelommeregner.dk - jeg har her igennem haft mit billede med i Google søgningerne i det organiske men det er ikke længere med. Jeg har prøvet at teste det med rich snippet testing tool men jeg får ikke noget ud af de informationer der står - er der en venlig sjæl der kan hjælpe så jeg kan få billede med i det organiske søg.
Min Wordpress er opdateret til den sidste nye version.
På forhånd tak :)
// Martin Friis Guldborg
PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER
Du har ikke noget forfatter link i din kildekode. Tilgengæld har du et publisher link. Mit gæt er at du bruger Yoast SEO plugin til at tilføje publisher og author... desværre er der en bug i Yoast SEO, der gør at når du tilføjer publisher, så erstatter denne author på forsiden.
Så mit forslag er at droppe publisher indtil det virker igen - eller alternativt at tilføje enten author eller publisher manuelt i koden, hvis du har styr på det.
Så mit forslag er at droppe publisher indtil det virker igen - eller alternativt at tilføje enten author eller publisher manuelt i koden, hvis du har styr på det
Hej Mikkel - det giver rigtig god mening - det passer meget godt. Ændringen kom efter at jeg har opdateret Yoast - hvordan fjerner jeg publisher delen i WP/Yoast?
Det er blot fordi han søger på onlinelommeregner.dk og ikke www.onlinelommeregner.dk i rich snippets tool. Men din opsætning er helt korrekt. onlinelommeregner.dk redelegerer fint til www.onlinelommeregner.dk og du har brugt www.onlinelommeregner.dk i din opsætning i google.
Du skal bare gå ind under "Titles & Metas" > "Hjem" og slette indholdet i feltet "Google Publisher Side". Iøvrigt bør publisher bruges på Google+ pages og ikke som du gør det på din profil. Hvorimod authorship er til personlige google+ profiler.
Hej Mikkel - så er det gjort og nu kan jeg se det virker i rich snippet tool. Tusind tak for hjælpen - kan du huske for lang tid der går før det slår igennem i det organiske i Google?