Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billede i Google søgningen

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Jeg kører min side i Wordpress og har en Google+ side der er koblet sammen med min side www.onlinelommeregner.dk - jeg har her igennem haft mit billede med i Google søgningerne i det organiske men det er ikke længere med. Jeg har prøvet at teste det med rich snippet testing tool men jeg får ikke noget ud af de informationer der står - er der en venlig sjæl der kan hjælpe så jeg kan få billede med i det organiske søg.

Min Wordpress er opdateret til den sidste nye version.

På forhånd tak :)

// Martin Friis Guldborg

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 19:34

"Warning: based on data collected from your profile, you contribute to www.onlinelommeregner.dk while your website seems to beonlinelommeregner.dk."

Hvilket jo betyder at dit foretrukne domæne er uden www, mens du har linket din forfatterprofil til domænet med www

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 19:40

Du har ikke noget forfatter link i din kildekode. Tilgengæld har du et publisher link. Mit gæt er at du bruger Yoast SEO plugin til at tilføje publisher og author... desværre er der en bug i Yoast SEO, der gør at når du tilføjer publisher, så erstatter denne author på forsiden.

Så mit forslag er at droppe publisher indtil det virker igen - eller alternativt at tilføje enten author eller publisher manuelt i koden, hvis du har styr på det.

\Mikkel

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 21:25

Deleuran:
"Warning: based on data collected from your profile, you contribute to www.onlinelommeregner.dk while your website seems to beonlinelommeregner.dk."

Hej Deleuran - hvor har du de informationer fra?? hvis der er noget der skal ændres kan du ikke fortælle mig hvor det skal gøres :)

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 21:28

Mikkel Kongsfelt:
Så mit forslag er at droppe publisher indtil det virker igen - eller alternativt at tilføje enten author eller publisher manuelt i koden, hvis du har styr på det

Hej Mikkel - det giver rigtig god mening - det passer meget godt. Ændringen kom efter at jeg har opdateret Yoast - hvordan fjerner jeg publisher delen i WP/Yoast?

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 21:28

Det er blot fordi han søger på onlinelommeregner.dk og ikke www.onlinelommeregner.dk i rich snippets tool. Men din opsætning er helt korrekt. onlinelommeregner.dk redelegerer fint til www.onlinelommeregner.dk og du har brugt www.onlinelommeregner.dk i din opsætning i google.

\Mikkel

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 21:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skal bare gå ind under "Titles & Metas" > "Hjem" og slette indholdet i feltet "Google Publisher Side". Iøvrigt bør publisher bruges på Google+ pages og ikke som du gør det på din profil. Hvorimod authorship er til personlige google+ profiler.

Du kan evt. læse lidt mere om authorship og publisher her.

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 22:40

Hej Mikkel - så er det gjort og nu kan jeg se det virker i rich snippet tool. Tusind tak for hjælpen - kan du huske for lang tid der går før det slår igennem i det organiske i Google?

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 23:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det ved kun Google... Men giv det en uge eller to...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)