Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmearbejde søges !

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Først lidt CV

Jeg er en pige 19 (bliver 20 på onsdag), jeg hedder Malou og kommer fra sorø.
Jeg har bestået 9 klasse i 09, hvorefter jeg tog et halvt år, hvor jeg passede slagtesvin.
Det fik så en hvis interesse, så jeg tog på landbrugsskolen i 10, efter de 20 uger kom jeg i praktik,
hos en bonde der ikke var helt up to date i sommeren 10, så jeg fik to grimme arbejdsskader i mine knæ.
Gik sygemeldt i et år, da jeg blev opereret i knæene.
Så i efteråret 11 kom jeg ind på web-integrator uddannelsen i Roskilde, og er her til sommer udlært web-integrator (hjemmeside programmør)

Grunden til at jeg søger et hjemmearbejde, er netop pga. mine knæ. Jeg er blevet bedt om at holde mig langt væk fra hårdt fysisk arbejde, da det vil ødelægge mine knæ. Hvis det endelig var, at der var et sted hvor man skulle møde fysisk op, og lå i Sorø eller Ringsted by, (Jeg har ikke bil), som tilbød det jeg søger, så er jeg også interesseret. I den grad..

Jeg er god skriftlig, og kan godt lide at skrive, så et arbejde med tekster kunne være super fedt.
I min fritid er jeg amatør fotograf, og har et canon EOS 600D kamera, hvis der skal tages billeder.
Jeg er god til dyr, som heste og hunde.  

Jeg ville også kunne samle små ting, eller andet, support eller mindre hjemmesider, PHP sprog. Jeg er åben for det meste, så bare spørg løs.

Jeg kunne godt tænke mig, at det var noget fuldtids eller deltids arbejde, med en ordentlig løn. 
Arbejdet skulle begynde efter min uddannelse er færdig, da jeg kommer sent hjem hver dag, hvis det skal være et fysisk sted 

Jeg er en meget åben, rolig, og venlig person.
Jeg laver mine ting, laver dem ordentligt, og er meget god til at holde en tidsfrist. 
Jeg er sjældent syg, og skulle det ske, er det ikke mere end en dag eller to, da jeg ikke bryder mig om at have sygedage
I pressede situationer kan jeg godt blive en lille bitte smule stresset, men det er mest hvis jeg bliver hakket på, eller tingene ikke vil fungere,
det er dog sjældent at det forekommer.
Jeg er seriøs, bruger min tid fornuftigt, snakker ikke i mobil medmindre det er livsnødvendigt, pjatter ikke, hører efter hvad der bliver sagt, gør mit bedste, spørger om råd og hjælp hvis der er ting jeg er i tvivl i.

Hvis du har noget til mig, så hører jeg meget gerne fra dig.
Smid mig en PB, så får du min mail, så vi kan snakke der.

- Malou 

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Gud, håber den er blevet placeret rigtigt. Ellers undskyld mange gange!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)