Det må jeg sige dig tusind tak for, det ville betyde meget for mig. Har også skype hvis det er. Mht. momsregnskab, så har jeg fået at vide af min bekendte at det skulle være nemt at håndtere ved tryk på en enkelt knap og ligeledes med årsregnskabet. Men i første omgang gælder det under alle omstændigheder for mig at få bogført følgende:
1) Mit private indskud til bankkonto 2) Betaling af varekøb udland fra bankkonto 3) Betaling af ét gebyr til banken for udenlandsoverførsel 4) Første EAN faktura til en af mine kunder skal sendes.
Jeg krediterer gerne med en flaske rødvin sendt til din adresse :)
Super, mange tak. Jeg kan selv løse 4'eren, så løsning af 1-3 ville være mere end perfekt! Har slettet mine kontaktoplysninger igen, men hvis du ikke fik dem skrevet ned, så må jeg lige skrive dem til dig igen :)
tag imod accountman´s fine tilbud, men årets indskud hedder jo her 6121 netop under egenkapitalen i dit screenshot og er givet uden moms - men vent roligt på hjælpen med det hele
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Jeg synes jo at 6120 (Årets indskud, kontant) passer bedre end (6121 Årets indskud, øvrige), men det betyder måske i bund og grund ikke så meget hvilken jeg vælger :) Forestiller mig bare at øvrige er hvis jeg fx. indskyder min bærbare computer i firmaet eller andre varer?
Har netop været i telefonisk kontakt med Stig (Accountman) og fået startet rigtig godt op med kompetent vejledning og hjælp i E-conomic. En service jeg ville mene skulle have ligget hos E-conomic, som en del af abonnementsaftalen. Tusind tak for din hjælp Stig!