Dette er vente/svartiderne som de ser ud pt. Da jeg har forsøgt at optimere alt der kan optimeres, kombineres og komprimeres, fandt jeg ud af at fejlen slet ikke ligger hos mig eller selve websitet, men hostens database server.
Dit sites forside fylder 2.16mb. På webhoteller til en flad 10'er om måneder vil det næsten altid loade langsomt.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Dit sites forside fylder 2.16mb. På webhoteller til en flad 10'er om måneder vil det næsten altid loade langsomt.
burde ikke tage 25 sekunder 2 mb eller ej
Kasper S. H. Hansen:
Nej præcis, det gør Patrick fra Meebox også selv opmærksom på, at det hverken er normalt eller acceptabelt.
Nej.
Men, men nogle discounthoteller kan ikke klare presset fra dårligt optimerede websites.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Patrick fra Meebox også selv opmærksom på, at det hverken er normalt eller acceptabelt.
måske de ender med at tilbyde dig noget der koster 10 gange mere :-) Smut et andet sted hen og stop med at spild din tid.
Søren, din grad af sympati for Meebox er efterhånden ret kendt. :-)
Hvis du nu var lidt mere upartisk i dine debatindlæg, ville de gavne flere iværksættere i samme situation som trådstarter.
Dbh. John