Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tiger Of Sweden kan ikke levere min vare?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er,

Det drejer sig om en bestilling jeg har lavet på noget tøj + accessories på Tiger Of Swedens webshop.

Jeg lavede en bestilling d. 4. januar 2013 hos Tiger Of Sweden på noget tøj + accessories. Jeg havde bestilt for lidt over 2000,-, og jeg ventede naturligvis spændt på at modtage mit tøj. På deres hjemmeside og i ordrebekræftelsen stod der, at jeg ville modtage en mail, når min ordre vil forlade deres varelager - og så vil mine penge også blive trukket fra min konto der. Der stod også at ordrer, som er bekræftet efter normal arbejdstid vil blive afsendt fra deres lager på den næste arbejdsdag (Mandag - Fredag).

Her er hvad de skrev i min ordrebekræftelse:

Jeg ventede så på at modtage den mail, og samtidig at pengene ville blive trukket fra min konto. Der gik så et par dage, hvor jeg ingen mail modtog, og der var heller ikke trukket nogen penge - jeg tænkte dog bare at det var pga. udsalget at så har de været lidt langsomme. Det betød ikke så meget for mig, bare at jeg fik de varer jeg havde bestilt.

Så lige pludselig var der en pakke til mig, men den indeholdt dog kun to af tingene jeg havde bestilt, og det synes jeg var lidt mærkeligt, da jeg hverken havde fået trukket penge eller modtaget en mail. Jeg besluttede mig for lige at vente og se, om der skete noget, det kunne jo være at det bare var fordi, at de var langsomme eller noget. Jeg fik så en pakke en uge efter bare med én ting i. Det var meget mærkeligt, så jeg besluttede mig for at henvende mig til deres kundeservice. Der fik jeg så svar a la at det var bare en fejl, og resten vil blive sendt nu. Så modtog jeg ca. dagen efter den mail, som jeg havde ventet på hele tiden, hvor der stod, at nu var det blevet afsendt. Så gik jeg ind og tjekkede min konto, og de havde ganske rigtigt trukket pengene, dog ikke det fulde beløb, som jeg igen, igen syntes var mærkeligt.

Så modtog jeg et par dage efter min sidste pakke - hvor jeg forventede at de sidste varer var med i. Den pakke indeholdte dog kun én ting (igen!). Så jeg måtte igen skrive til dem, og hører hvornår jeg kunne forvente at modtage resten af mine varer.

Så fik jeg en mail i dag (efter ca. 1 uge) at de desværre ikke havde det på lager mere, og vi undskylder hvis det volder dig problemer. 

- Nu er det så jeg spørger jer. Har man ikke pligt i følge loven, til at levere én vare efter der er blevet afsendt en ordrebekræftelse? Er det ikke en bindende aftale så??

Jeg håber at høre fra jer! Smile

Med venlig hilsen,
Rasmus Nicolaisen 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12919
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus T. Nicolaisen:
Nu er det så jeg spørger jer. Har man ikke pligt i følge loven, til at levere én vare efter der er blevet afsendt en ordrebekræftelse?

Som udgangspunk skal de jo. Men det er jo svært at gøre noget ved situationen hvis de ikke har varen mere! 

Ravn

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)