Min ven jeg har en vandski klub. Vi er ved at være endeligt færdig med siden. Den er overhoved ikke kodet færdig endnu, så det endelige resultat vil man først kunne se senere.
Jeg er dog startet med at linkbuilde. Via forum,blogs linkkataloger o.a.
Jeg kan dog kun se nogle enkelte nogle, som er nogle jeg lavede for virkelig lang tid siden. Det er både sådan i webmasterværktøjer, og på backlink watch.
hvordan kan jeg komme til at se mine "nye" links? på forhånd tak :)
Jeg er dog startet med at linkbuilde. Via forum,blogs linkkataloger o.a.
Giv siden tid til at vokse sig stor, de backlinks du leder efter hvorfor er det så vigtigt at de opdages hurtigt ?
Når jeg linkbuilder en hjemmeside så laver jeg backlinks der kommer naturligt frem, det er vigtigt at du husker at indholdet hvorfra dine backlinks kommer fra giver mening og ikke fra ligegyldige sider eller kommentar på blogs og forums.
Prøv at skrive nogle artikler på forskellige hjemmesider der omhandler jeres side, der er garanteret en masse hjemmesider der vil elske en god artikel om jeres side som gæste oplæg ellers findes der mange steder hvor du gratis kan udgive dem..
Tak for dit svar. Det er som sådan ikke nødvendigt at den vokser hurtigt. Men bare at den vokser. Og det undrer mig, at jeg ikke har fået nogle links jeg kan "måle" siden vi begyndte at kode på den igen.
Der må være noget jeg gør forkert. Det er det, jeg søger.
Det er skam relevante links jeg laver. Jeg har os udgivet en enkelt artikel.
Men når jeg ikke kan finde mine links, har jeg det som om det er en masse arbejde jeg laver, som er ret ligemeget.
Som udgangspunkt viser GWT ikke backlinks ret godt (med vilje).
De andre services på nettet gør det heller ikke fantastisk. Med andre ord - vi andre har samme problem.
Der er dog noget du kan have i baghovedet. Sites med høj pagerank prioriteres højere og derfor findes deres nye eksterne links hurtigere af Google. F.eks ser du hurtigt dit link fra Henrik Bondtofte, da hans site har høj pagerank (4).
Hvis mange af de links du har lavet er på Pagerank 0 sider, så vil der ofte gå meget lang tid før Google finder dem og viser dem i GWT.
En ide kan være at pinge de sider du har lagt links ind på - de giver en teoretisk mulighed for, at de hurtigere findes. F.eks kan du lave et RSS feed, hvor du ligger alle links ind i og efterfølgende pinger via f.eks pingler.com eller andre pingservices.
En mindst lige så god metode, er at bygge sociale bookmarks til dine links - men igen, det er sådan lidt noget teoretisk ævl, hvor det er en anelse tvivlsomt om det er tiden værd, frem for bare at vente og fortsætte linkbuildingen i ro og mag.
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
F.eks ser du hurtigt dit link fra Henrik Bondtofte, da hans site har høj pagerank (4).
Her har Jonas J total fat i noget som jeg selv syntes virker, men husk en anden ting at hvis der er 100 udgående links fra den side så er værdien ikke det samme som en PR2 side har med kun dit udgående link på, sagt med andre ord, kvalitet betaler sig, så skriv flere artikler fra "Her storet PR sider" helst sider med PR3 og opefter, og så lav kommentar og forums backlinks til dine artikler på den måde giver du det vi kalder linkjuicen til en side der rent faktisk forbedre dine backlinks, men som der skrives i Jonas oplæg benyt dig af pinger.com eller andre ping-steder som gør søgemaskinerne opmærksom på din sider, Selv bruger jeg især Amino, den har en stor effekt da troværdigheden og selveste indholdet på Amino konstant forbedres. Prøv engang at teste det af med en ny signatur engang imellem.
Håber jeg gav dig nogle ideer til din fremtidig linkbuilding, så du ikke føler at du arbejder forgæves. Men husk det tager tid, mine kunder får altid af vide at det tager omkring 1 måned før de ser en effekt af arbejdet.