Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Praktikplads søges indenfor Produktudvikling og teknisk integration

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København N
Tilmeldt 16. Jan 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er 44 år, og studerer i øjeblikket på Københavns  Erhvervsakademi Produktudvikling og Teknisk integration,  som er en overbygning på uddannelsen til produktionsteknolog. Jeg mangler et semester.

Som en del af uddannelsen skal jeg i praktik i 10 uger med start i februar. Jeg har endnu ikke haft held med de steder jeg har søgt, og vil derfor forsøge mig her.

Jeg bor på Nørrebro så praktikstedet skal være i Storkøbenhavn. Praktikken er naturligvis ulønnet.

På uddannelsen har vi fået undervisning i produktudvikling, materialelære, skitsering, 2D/3D CAD tegning i SolidWorks, styrkeberegninger, bæredygtighed, miljøregler, virksomhedsøkonomi og om produktion.

Vi har også arbejdet med Word, Excel, Microsoft Project og Publisher.

Min kompetence er nok først og fremmest SolidWorks, men jeg er interesseret i at beskæftige mig med alle uddannelsesrelevante emner.

Min tidligere uddannelse:

HF

Industriteknikker, hvor jeg har været på Rigshospitalet

Produktionsteknolog

Jeg har arbejdet med manuel drejning og fræsning og CNC drejning på rigshospitalet, hvor jeg blev udlært Industriteknikker.

På GPV har jeg arbejdet med CNC langdrejning og med kontrolmåling af emner.

Hos Walbom A/S har jeg arbejdet med montage og pulverlakering af kontormøbler.

Hvis dette har jeres interesse kan jeg kontaktes på mail: oledj@live.dk eller mobil: 28 19 66 11

Med venlig hilsen

Ole Dorff Jørgensen

Humlebækgade 34 B, 5.th

2200 København N

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)