Min PC win XP er pludselig begyndt at komme med en biplyd, hver gang jeg venstre-klikker på et ikon på skrivebordet!!
Hvordan får jeg den biplyd væk igen???
Den har aldrig gjort sådan, og jeg mener ikke at have pillet ved noget de sidste par dag..... men det er godt nok trælt at høre bip, hver gang med klikker på musen!!!
Prøv at gå ind i kontrolpanel under lyde. Se om der står noget med mus der. Ellers gå ind i mus under kontrolpanel og se om der er slået noget til der.
Start lige med at slå al lyd fra ved at mute den. Så skal det gerne forsvinde, for hvis ikke, så kommer lyden ikke fra windows.
Hvis den forsvandt - så ind i kontrolpanelet (settings på engelsk) og under lyd er det er faneblad der hedder lyde - og der kan du se alle de forskellige lyde og slå dem til og fra - og nok finde den der er tale om MEN netop et bip lyder nu lidt underligt - for det lyder måske mere som det er selve baggrundssystemet der fortæller noget - (men så bliver lyden ved når du har skruet ned)
Tak for hjælpen. Lyden var den klassiske "gamle" PC lyd, som også kunne komme fra en PC uden lydkort!! MEN lyden forsvandt ved et mute. Jeg er været inde i indstillinger og ændret lydopsætning til en standard win opsætning. Problemet er pt løs - ved ikke hvordan det kunne opstå!!!