Det er meget blandt og er også sikker på at det er tilfældet, synes bare ikke at det er en decideret metode til at finde gode bøger. Det er meget tilfældigt anlagt at man lige læser eller høre om en bestemt bog.
Det er meget blandt og er også sikker på at det er tilfældet, synes bare ikke at det er en decideret metode til at finde gode bøger. Det er meget tilfældigt anlagt at man lige læser eller høre om en bestemt bog.
prøv nu lige at vær lidt seriøs med dig indlæg så vi har mulighed for at hjælpe dig.
Hvad er en god bog? Det er vel relativt for hvad en synes er godt passer måske ikke en anden læser. Hvad er det for bøger du søger??
Jeg mener bestemt ikke at det er useriøst. Min interesse for bøger er meget bred og jeg søger derfor også en generel tjeneste, hvor der kan søges efter kategorier og bedømmelser.
Ligesom Henrik Maerkedahl vil jeg også anbefale GoodReads. På min profil på GoodReads kan du bl.a. se, at jeg anbefaler "Steve Jobs", "Crush It" og "Oh My God What Happened And What Should I Do?".
Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero