Derfor har jeg tænkt på at tage leje et webhotel og installere oscommerce som jeg så skal igang med at kraftigt modificere sådan at det passer til mine behov. Men hvis jeg gør dette, hvad skal jeg så bruge bruge for at kunne acceptere dankort? Så vidt jeg kan forstår skal jeg bruges et betalingsmodul, hvilket kan findes gratis til oscommerce (tror jeg) og så en aftale med quickpay eller lign. Men har jeg så alt hvad jeg skal bruge? Hvad med ssl og sådan? Jeg er virkelig ikke så meget inde i det med kreditkort over nettet så det må gerne forklares sådan lidt for dummies. Jeg har en indløsningsaftale med PBS. Men spørgsmålet går altså ud på hvilket ekstra ting jeg skal bruge for at kunne acceptere dankort med oscommerce? |
Dankort til oscommerce
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
- 1
Det er ikke nødvendigt at have en SSL forbindelse på dit webhotel hvis du vælger at køre det som remote load( de forskellige gateways forklarer nærmere om dette på deres hjemmeside) Hvis du bare sørger for at læse den dokumentation de fleste har er det ikke mere vanskeligt at sætte op end så mange andre ting. Så klø du bare på. Opstår der problemer findes der www.openforum.dk hvor andre oscommerce brugere kan hjælpe dig, og kokser det helt kan du jo altid hyre et bureau, som f.eks. os, til lige at rette op på de ting der driller dig. Uden det behøver koste dig en bondegård. |
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)