Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telmore, 9 kr per dag for data

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Fik lige en e-mail fra telmore at de vil til at tage 9 kr om dagen for de dage man bruger data, det er jo i princippet hver dag så det bliver lige 270 kr oveni det man betaler i forvejen hvilket ikke er meget hvis man har taletidskort. Nogen gode ideer om hvor man skal skifte hen istedet??

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 10:47

Jeg bruger Ymobile som jeg er super glad for. Det er Ipinion der står bag (laver erhvervsløsninger inden for telefoni).

79kr om måneden for 10GB data (7mbit), 3 timers tale og fri SMS+MMS.

Når man tilmelder sig har man frit valg mellem om man vil bruge Telenors eller TDC's netværk.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:03

Søren.Pedersen:
Fik lige en e-mail fra telmore at de vil til at tage 9 kr om dagen for de dage man bruger data,

Er det ikke kun for de kunder der ikke har data inkluderet i abonnementet?

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 11:05

igang:
Er det ikke kun for de kunder der ikke har data inkluderet i abonnementet?

henter lige morgenkaffen for jeg er da ikke vågen... er det jo

Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 11:06

JEg forstod den lidt anderledes. Jeg forstod at dette først var efter du havde opbrugt din data pakke.? Hvis du har ret i det her, så skifter jeg. Bruger data hver dag.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:06

Søren.Pedersen:
henter lige morgenkaffen for jeg er da ikke vågen... er det jo

Synes også det lød lidt voldsomt. Selv for et TDC ejet selskab :o)

Men noget tyder på at de skulle være lidt mere klare i deres kommunikation, Det samme gælder i øvrigt Fullrate, der også formulerer sig så utydeligt, at budskaberne kan opfattes på flere måder.

Men sådan er det vel bare, når man ikke skal kunne hænges op på noget efterfølgende. Så melder man meget bredt ud, i stedet for at være mere specifik. Det er en generel sygdom store virksomheder lider af.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 11:11

Det der Ymobil lyder dog tiltalende. Problemet er jeg har prøvet MANGE forskellige abonnomenter, og telmore er de eneste jeg har haft, der dækker over alt jeg er, med både data og tale. Jeg har altid signal til begge ting.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 11:16

Så skal du jo bare vælge TDC når du opretter dig hos Ymobile. Så har du samme netværk og dækning som Telmore ;)

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 15
Fra  Ejendomsservice Skrevet kl. 12:35

For lige at gøre det helt klart.

Hvis man betaler et dataabonnement så kommer der ikke yderligere 9kr på din regning pr. dag.

Jeg studsede også over deres brev, men skrev til dem og spurgte for jeg havde også tænkt mig at skifte hvis det skulle koste 3 gange mere end det allerede gør.

god søndag.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 12:51

Jeg har 3 og det er absolut den bedste dækning der findes i forhold til 3G netværket!

Jeg har haft Telmore, Telia, Telenor og Onfone - og ingen har haft bedre dækning end 3..

For mit abonnement på 6 timers tale, fri SMS og MMS samt 6 Gb data betaler jeg 149 kr og synes virkelig det er billigt - og deres kundeservice er god!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)