Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger programmør til en avanceret funktion.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense SV
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 38
Fra  Tilsalg.dk Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude.

Jeg har i længere tid være igang med at lave en ny hjemmeside. Jeg er stødt på et problem, som jeg ikke selv kan finde ud af at lave. Jeg søger derfor en programmør som kan finde ud af ajax, jquery og php mod betaling.

Problemet ligger i at jeg har en form, hvor man skal kunne uploade flere billeder, som bliver vist under formen, når billederne er valgt også skal man kunne slette nogle af dem igen. Funktionen er den samme som på dba.dk og guloggratis.dk.

Jeg vil ikke fortælle mere om hjemmesiden, men i kan kontakte mig på

christianeskildgerdes@gmail.com eller sende mig en besked, også skal jeg nok gå i detaljer.

Hilsen Christian

Tilsalg.dk - Handelsportal med køb og salg

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 12:12

Hej.

Hvis du ikke finder nogen, som vil hjælpe dig, kan du med fordel anvende et content management system/framework, som Drupal, som har sådanne funktioner indbygget.

Hvis du har en god ide, og gerne vil konvertere din side til Drupal, kan jeg godt give dig et par tips og tricks på vejen.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 12:20

Køb en upload komponet.

Fra København S
Tilmeldt 11. Jan 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:46
Hej Nomic

Jeg har ikke lavet sådan en funktion før, men var det var mig ville jeg lave et for loop i javascript med en underliggende xmlhttprequest der uploader filen vha. et php script, som efterfølgende returnerer en fejlkode. Hvis filen så blev uploadet loader den billedet nedenfor. Men er som sagt ikke prøvet.

Håber det kan hjælpe.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)