Hej Amino'er Jeg står overfor en udfordring - jeg skal lave min første hjemmeside og er ikke særlig skarp på den front. Jeg har dog læst & set videoer så er ikke fuldstændig grøn på området, men tæt på. Jeg vil lave en blog baseret hjemmeside og derfor er valget faldet på Wordpress. Jeg har dog en række problemstillinger/spørgsmål jeg håber i kan være behjælpelig med - Brugere skal kunne oprette sig og logge ind på forsiden (uden backend wp) - De skal have mulighed for at skrive i en editor ala den her på Amino med mulighed for at indsætte billede, smileys mm. - Det skal være muligt at rate/bedømme de blogs der bliver smidt op på siden samt kommenter på dem Det er de 3 væsentligste problemstillinger på nuværende tidspunkt.
Bonus tips/forslag til valg af Template, opstilling af sidebars med fx. top 10 blog ud fra bedømmelse mm. er hjertens velkommen
|
Huha, De lyder da lidt komliceret, det er ikke bare noget man koder sammen som nybegynder vil jeg sige.
Men du kunne eventuelt prøve kikke på Wordpress-sider.dk eller på www.elegantthemes.com Der er måske noget hjælp at hente.