Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunne du tænke dig et indlæg til din blog - børnetøj, vintertøj, vinterstøvler, fleecetrøjer m.m.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra 9550
Tilmeldt 14. Jan 11
Indlæg ialt: 129
Fra  www.webskribenten.com Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære amino'er

Har du en blog med mange besøgende, der omhandler børnetøj, flyverdragter, snowboots, fleecetrøjer, regntøj eller soft shell jakker, så skriver jeg gerne et indlæg til din blog gratis. Dette gøres selvfølgelig for at linke til en specifik hjemmeside, der i dette tilfælde er www.pro-dress.com.

Fang mig herinde på amino eller i tråden. Det letteste for mig vil være at sende et word dokument, så du selv smider artiklen ind med det samme eller et link, hvor jeg selv kan logge mig ind og skrive en artikel eller et indlæg.

Lad mig høre nærmere, hvis det har interesse.

mvh. Anja

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 18:35

Hej Anja.

Ja, du er velkommen til at skrive et indlæg til nowa.dk eller pengebunken.dk 

Modtages gerne i et word-dokument.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 13:37

GrN.dk - Logistik og regneark:

Hej Anja.

Ja, du er velkommen til at skrive et indlæg til nowa.dk eller pengebunken.dk 

Modtages gerne i et word-dokument.

VH. GrN.dk

Se her..

Anja Nielsen:
Har du en blog med mange besøgende, der omhandler børnetøj, flyverdragter, snowboots, fleecetrøjer, regntøj eller soft shell jakker

Dine links er til hhv weekendsaktiviteter og tjen/spar penge. Hvor er delen med børnetøj eller andet som trådstarter efterlyser? Hmm

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra 9550
Tilmeldt 14. Jan 11
Indlæg ialt: 129
Fra  www.webskribenten.com Skrevet kl. 14:10

Takker. Jeg ser lige om jeg kan finde på noget relevant indenfor genren..

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 15:07

Min lillebror mangler gæsteindlæg til hans side. Det er en moderelateret blog, med pagerank 2. Hvis du smider han en PM herinde på Amino, vil jeg tro han glædeligt tager imod indlæg. Du kan sende ham en PM her.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)