@Outsourcer87
Du har helt ret og det kommer også til at have indflydelse på fremtidige valg af baggrund. Logo'et og teksten kommer jeg også til at eksperimentere lidt med.
@Kristoffer Hjerrild
God ide med newsletter teksten. Der blev ikke tilføjet noget tekst fra starten, da newsletter tilmeldingen netop skulle fremhæves i de 3 teasere. Det er jo en MWA, så der skal testes mht. antal tilmeldinger.
Limet på fri levering, skal man altid teste på. Men produkterne ligger også i den dyre ende af modebranchen, så deraf bliver basketsize også større. Men tak for dit input, det er altid godt med informationer fra branchen.
Betalingsprocessen er kun på minimum niveau, den skal optimeres meget i den kommende tid. Dog håbede jeg på at man kunne beholde steps/ siderne. Udfra "Dont make me think" formoder jeg, at det bare er vigtigt at kunden føler fremgang. Men jeg vil muligvis overveje færre steps i fremtiden.
Der kommer adresseinformationer i bunden, det er jo også blevet godt i Googles øjne:) Det samme gælder info om cookies..
Popup kontaktformularen; Godt spottet, den har jeg/ vi bøvlet lidt med.
@Michael
Ideen med første side var, at dele brand og shop kategorierne op, det kan godt være lidt mere kompliceret på brands sites. Braggrundsbilledet kommer også til at være mere beskrivende i fremtiden, så du har tildels ret.
Som udgangspunkt vil kunder forhåbentligt også møde Shop forsiden først, da dette kan eksekveres gennem landingspage i adwords, seo, m.m., så det bliver egentligt kun dem der taster domænet direkte i browseren, som møder splash siden. Du har helt ret angående tilbud, det skal der også større fokus på.
Du har også helt ret angående kliks, og det har også været et hårdt gennemtænkt emne. Men igen, udfra Krugs tankegang, så er det bare vigtigt at den besøgende oplever fremgang og det håber jeg stadig den besøgende gør:) Men det er helt korrekt, det skal tænkes ind i tilbud m.m.
Generelt, tak for input de er helt sikkert brugbare:)