Robotter ;) |
Ja Jannik, og de 150 kg kokain han kørte over grænsen i sidste uge var kun til eget forbrug .
Hvordan kan Amino støtte den slags der ødelægger det for seriøse iværksættere?
Ja Jannik, og de 150 kg kokain han kørte over grænsen i sidste uge var kun til eget forbrug . |
Fede malerier en blog om malerier
Så længe at halvdelen af allegode domæne navne stadigt er i kløerne på de folk som havde inside viden da dkhostmaster blev dannet, så tror jeg ik der er et problem her. Hvis man for alvor ville gøre noget fra lovgivende udøvende og dømmende magter, så var det en nem sag, men det ville nok ikke blive så vel modtaget i logen.... |
jeg har købt de domæner til eget brug, og har brugt de fleste af dem til noget. så klap hesten med dine anklager. jeg gider bare ik ha firma mere og så har jeg da ret til at sælge det jeg skal af med for at lukke ned. find dig en anden hobby skipper |
Du ødelægger det for seriøse iværksættere og du skal ikke gøre det igen |
Fede malerier en blog om malerier
Hej alle, Vær opmærksom på, at trådstarter har postet i "Jeg har et godt tilbud til dig", og at tilbuddet ikke som sådan er et oplæg til debat. Er du ikke interesseret i tilbuddet, eller har du ikke et opklarende spørgsmål, så undlad venligst at støje i tråden. De bedste hilsner :-) |
prøv websitetrader evt. |
Watches inspired by fighter jets
Interesseret i online-bogsalg.dk, men kan se at onlinebogsalg.dk registret af en anden - dit er registret først og det andet senere. Spørgsmålet er om det er lovligt at domænenavne, som ligger så tæt op ad hinanden? Ejeren har onlinebogsalg.dk har først registret det i 2012. |
LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil
det er helt ok at have det domæne der ligger sig op til - det er ganske almindelige ord domæne navnet er sat sammen af og derfor ikke varemærke beskyttet eller andet copyright! |
Watches inspired by fighter jets