Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp min joomla webshop er blevet langsom

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Oct 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har de sidste par dage lavet en del ting for at optimere hastigheden på webshoppen, men det har desværre ikke haft den store effekt.

Jeg tror nu, jeg har fundet årsagen. Hvis man f.eks. går ind på siden

http://herlighederne.dk/store/playmobil.html
så burde der stå : "Du er her: Home Information - Login - Opret bruger Playmobil"

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Et andet eksempel:

http://herlighederne.dk/store/topmodel/topmodel-stickers-045984-detail.html
så burde der stå : "Du er her: Home Information - Login - Opret bruger TOPModel TOPModel Stickers 045984"

Mine spørgsmål er:

Hvordan er fejlen opstået og hvorledes retter jeg dette?
Tilmeldt 8. Oct 12
Skrevet kl. 19:07

Jeg har fundet en fejlretnings mulighed Big Smile

Breadcrumbs sættes til ingen cache

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:58

Har du kørt fejlretning i din database for nyligt? Joomla kan lave stack overflow fejl i databasen, som kan gøre siden langsom.

Tilmeldt 8. Oct 12
Skrevet kl. 08:09

Tambou.dk:
Har du kørt fejlretning i din database for nyligt?

Ja - der er ingen fejl

Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 213
Fra  Toftec Skrevet kl. 08:48

Gert Jakobsen:
Jeg har de sidste par dage lavet en del ting for at optimere hastigheden på webshoppen, men det har desværre ikke haft den store effekt.

Har du prøvet at køre en analyse igennem enten Google PageSpeed Insights eller GTMetric, for at se hvor eventuelle flaskehalse skulle ligge?

Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.

Tilmeldt 8. Oct 12
Skrevet kl. 14:27

Casper Tofte:
Har du prøvet at køre en analyse igennem enten Google PageSpeed Insights eller GTMetric, for at se hvor eventuelle flaskehalse skulle ligge?

Ja, har også lavet der fleste anbefalinger. Nogen, som ved hvilken fil, som giver denne del af indlæsningen:

</style>
<script src="/media/system/js/mootools-core.js" type="text/javascript"></script>
<script src="/media/system/js/core.js" type="text/javascript"></script>
<script src="/media/system/js/caption.js" type="text/javascript"></script>
<script src="/media/system/js/mootools-more.js" type="text/javascript"></script>
<script src="//ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.6.4/jquery.min.js" type="text/javascript"></script>
<script src="/components/com_virtuemart/assets/js/jquery.noConflict.js" type="text/javascript"></script>
<script src="/components/com_virtuemart/assets/js/vmsite.js" type="text/javascript"></script>
<script src="/components/com_virtuemart/assets/js/facebox.js" type="text/javascript"></script>
<script src="/components/com_virtuemart/assets/js/vmprices.js" type="text/javascript"></script>
<script src="/modules/mod_djimageslider/assets/slider.js" type="text/javascript"></script>
<script src="/modules/mod_djmultitreemenu/assets/js/djmultitreemenu.js" type="text/javascript"></script>

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)