Hjælp min joomla webshop er blevet langsom
Tilmeldt 8. Oct 12
Gert Jakobsen
Skrevet
18-01-2013 kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 8. Oct 12
Gert Jakobsen
Skrevet
18-01-2013 kl. 19:07
Jeg har fundet en fejlretnings mulighed 
Breadcrumbs sættes til ingen cache
|
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
18-01-2013 kl. 19:58
Har du kørt fejlretning i din database for nyligt? Joomla kan lave stack overflow fejl i databasen, som kan gøre siden langsom.
|
Tilmeldt 8. Oct 12
Gert Jakobsen
Skrevet
19-01-2013 kl. 08:09
Har du kørt fejlretning i din database for nyligt?
Ja - der er ingen fejl
|
Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 15. Feb 12
Jeg har de sidste par dage lavet en del ting for at optimere hastigheden på webshoppen, men det har desværre ikke haft den store effekt.
Har du prøvet at køre en analyse igennem enten Google PageSpeed Insights eller GTMetric, for at se hvor eventuelle flaskehalse skulle ligge?
|
Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.
Tilmeldt 8. Oct 12
Gert Jakobsen
Skrevet
20-01-2013 kl. 14:27
Ja, har også lavet der fleste anbefalinger. Nogen, som ved hvilken fil, som giver denne del af indlæsningen:
</style> <script src="/media/system/js/mootools-core.js" type="text/javascript"></script> <script src="/media/system/js/core.js" type="text/javascript"></script> <script src="/media/system/js/caption.js" type="text/javascript"></script> <script src="/media/system/js/mootools-more.js" type="text/javascript"></script> <script src="//ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.6.4/jquery.min.js" type="text/javascript"></script> <script src="/components/com_virtuemart/assets/js/jquery.noConflict.js" type="text/javascript"></script> <script src="/components/com_virtuemart/assets/js/vmsite.js" type="text/javascript"></script> <script src="/components/com_virtuemart/assets/js/facebox.js" type="text/javascript"></script> <script src="/components/com_virtuemart/assets/js/vmprices.js" type="text/javascript"></script> <script src="/modules/mod_djimageslider/assets/slider.js" type="text/javascript"></script> <script src="/modules/mod_djmultitreemenu/assets/js/djmultitreemenu.js" type="text/javascript"></script>
|