Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leveringstid

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 2. Aug 12
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er ved at overveje at starte en webshop og har en leverandører.

Jeg vil dog lige spørge om hvad folk vil tænke hvis der stod 5-10 dages leveringstid. vil det få dig til at droppe købet?

Mvh Casper  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:05

Hvis det er på alle varer ville jeg finde et andet sted at handle.

Jeg tror de fleste forventer dag til dag levering, så opbyg et varelager, eller benyt danske distributører.

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 20:05

4-5 dage er maks for mig, så ja 10 dage det er ikke holdbart.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 20:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det afhænger helt af produktet. Er det almindelige ting som 100 vis andre webshops også har, så vil jeg ikke vente 5-10 dage medmindre der virkelig er forskel på pris eller service. 

Tilmeldt 2. Aug 12
Skrevet kl. 20:09

Hej Karsten. 

Jeg er ikke helt på hvad du mener med danske distributører kan du uddybe det lidt? da jeg aldrig har hørt det ord før?

Og tak for alle svarene. 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:11

-Casper-:
Jeg vil dog lige spørge om hvad folk vil tænke hvis der stod 5-10 dages leveringstid. vil det få dig til at droppe købet?

Det kommer an på produktet. Er det en mejetærsker er det ikke noget problem.

Men generelt, er lang leveringstid en dræber for købet. En god tommelfingerregel: Har dine konkurrenter produktet på lager, og sender fra dag til dag, så bør du også have det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:12

En distributør er en engros leverandør af varer. Enkelte af disse tilbyder dropshipping.

En leveringstid på 10 dage tyder på du køber dine varer i udlandet.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 20:15

Med en dansk distributør menes formentligt bare en leverandør i Danmark. Det kan jo være det allerede er tilfældet, men så virker det af lang tid. 

Der er en meget simpel måde du kan finde ud af om det er for lang leveringstid. Kig på de butikker der allerede nu er dine konkurrenter, hvis de kan tilbyde mere end dig er du allerede bagud, så skal du finde en anden løsning. Du skal også tænke indad, hvem ville du selv vælge hvis du skulle handle online - dem som kan levere varen til dig fra dag til dag , eller der hvor du måske skal vente 10 dage ??

Det er fint at starte en webshop, men det er surt hvis du starter op og allerede er bagud. Kig meget nøje på hvad der skal adskille dig fra dine konkurrenter, hvis du er ekstrem dygtig på pris er det ok at der er længere leveringstid. Hvis du har en bedre kvalitet er det også ok. Men hvis i sælger en tilsvarende vare, så søg en anden løsning.....du skal ud i overhalningsbanen......

Tilmeldt 2. Aug 12
Skrevet kl. 20:21

Det er en dansk leverandører. Men sender man så bare ordren til leverandører og så sender de varen ud til kunden? 

så kommer jeg til at tænke på noget. kommer der så ikke til at stå deres navn på "kassen" og den pris som jeg køber varen for? eller sender de min fa faktura med.

Hvordan fungerer det så? er det noget man aftaler med leverandøreren? 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:23

-Casper-:
så kommer jeg til at tænke på noget. kommer der så ikke til at stå deres navn på "kassen" og den pris som jeg køber varen for? eller sender de min fa faktura med.

Spørg dog leverandøren! Hvis deres setup er lavet til dropshipping, så gør der sandsynligvis ikke. Men vi har jo ikke en jordisk chance for at kunne give dig et konkret svar...

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)