Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med mit site

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer.

Jeg har for mindre end en måned siden startet mit nye site www.urbangirls.dk op.

Jeg har i den forbindelse nogle spørgsmål, som jeg vil høre, om I vil være behjælpelige med at svare på.

Først, vil jeg jo meget gerne have et analyser af selve sitet. Er det pænt og ser ordentligt ud? Er SEO nogenlunde? Hvad synes I om måden jeg kører affiliate salg på gennem menuen ude til højre på siden?

Har lige lavet en hurtig analyse på siden gennem www.websitegrader.com hvor den skriver at jeg har en SEOMOZ rank på 5, hvilket lyder helt voldsomt. Samtidig skriver den at der er 233 andre sider der har linket til min side. Alle sider mere eller mindre er fra USA og har intet med min side at gøre og jeg bliver så småt nervøs for hvad der sker? Har det nogen dårlig betydning for mig?

Jeg havde ikke forventet facebook likes allerede, men der er kommet 1, fra Indien? Det giver da ikke mening det her.

Jeg håber virkelig at I kan og vil hjælpe mig.

Med venlig hilsen

Eugene

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:03

Du bør tjekke linket i din signatur.

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 20:41

Karsten Sønderup Hansen:
Du bør tjekke linket i din signatur.

Tak, er nu gjort.

Men linket til siden jeg håber på hjælp om, står i teksten.

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 20:52

Hej Eugene,

Jeg har et par ting, som jeg gerne vil byde ind med i forhold til design og layout af siden, og som jeg naturligvis håber du kan bruge til noget Smile

For det første, så synes jeg godt, at man kunne lave sådan, at man kan klikke sig ind på blog indlægget ved at klikke på billedet eller lignende. Det andet virker en smule uoverskueligt.

For det andet, så synes jeg at din søgefunktion er meget utydelig, og det er ikke én man umiddelbart ligger mærke til. Har du overvejet at flytte den eller skifte farven på den, så den passer bedre ind? Hvis du absolut skal have en søgefunktion, så synes jeg, at du skal vælge at gøre en af tingene. - Jeg synes dog personligt, at søgefunktionen er en smule overflødig, da du endnu ikke har så mange blogindlæg, at læsere vil gå ind og søge efter dem - det virker en smule usandsynligt efter min mening.

Jeg håber, at du kan bruge mit indlæg til noget. Held og lykke med sitet Yes

Med venlig hilsen,
Rasmus Nicolaisen 

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 21:17

Hej Rasmus.

Tusind tak for dit svar, det kan absolut bruges.

Jeg kan godt selv klikke på billederne i slideren og komme ind på selve blogindlægget og jeg tester det i både Internet Explorer og Firefox. Er det nogle andre billeder du referer til?

Du har helt ret omkring søgefunktionen, den skal fjernes i første omgang, indtil der kommer flere indlæg.

Endnu en gang tak.

Venlig hilsen

Eugene

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 21:25

Eugene:
Jeg kan godt selv klikke på billederne i slideren og komme ind på selve blogindlægget og jeg tester det i både Internet Explorer og Firefox. Er det nogle andre billeder du referer til?

Hej Eugene,

Jeg bruger selv Google Chrome, jeg ved ikke om det har noget at sige? 

- Jeg kan sagtens klikke på billederne på forsiden (intet problem overhovedet Yes). Men hvis jeg fx. nu klikker ind på "Bolig inspiration" fra forsiden. Så skal jeg trykke på "continue reading"(som måske også burde være dansk?), for at komme ind på indlægget. Jeg kan ikke bare klikke på billedet.

Håber du forstår Smile

Med venlig hilsen,
Rasmus Nicolaisen 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)