|
Hej Jeg har sammen med min partner lige startet en hjemmeside, der skal sælge managerspil. Vi har lavet et gratis testspil baseret på den danske ishockey lige, for at se om det kunne holde. Indtil nu har det gået fint, men det er sjældent brugerne kontakter os vedrørende problemer/bugs så jeg tænkte på om i ville hjælpe os med at teste vores system af. Selve testspillet er som sagt gratis og strækker sig over 7 runder. Der er transfers, statistik og mulighed for at lave private ligaer. og frem for alt så er det gratis.
Det vil være en stor hjælp hvis i gad og komme med noget kritik af vores hjemmeside. Både selve systemet/softwaren, samt designet hvis der er noget i ikke bryder jer om og syntes måske er for uoverskueligt. Link til hjemmeside: Gloryteams.com På forhånd tak. |
Det ser sgu lækkert ud. Det eneste jeg kan sige er at min aktiveringsmail røg i spamfilteret.
Måske i skulle offentliggøre nogle spil til fremtiden, så der ikke står "games coming soon". kan godt virke lidt dødt måske.
Men havde ingen problemer med at lave et hold eller tilmelde mig en privatliga.
Bliv gratis medlem